Otwarty w sierpniu ubiegłego roku hotel Aquarius SPA w Kołobrzegu został pierwszym hotelem 5-gwiazdkowym w Zachodniopomorskiem.
28 czerwca nastąpiło oficjalne odsłonięcie logo hotelu z wizerunkiem pięciu gwiazdek. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele władz wojewódzkich i lokalnych oraz świata mediów. Od momentu otwarcia hotelu pracowaliśmy nad doskonaleniem jakości obsługi naszych gości. Efektem jest podniesienie standardu hotelu do pięciu gwiazdek, przy zachowaniu dotychczasowych cen – stwierdził dyrektor hotelu Aquariusa. Hotel dysponuje 202 pokojami, pow. konferencyjna na 300 osób, nowoczesne Aquacenter z basenami, jacuzzi, rwącą rzeką, gejzerami wodnymi itp. W Centrum SPA znajduje się ok. 40 gabinetów oferujących szeroką gamę zabiegów pod hasłem „Podróż po różnych zakątkach świata”. W hotelu znajduje się też restauracja, kawiarnia i night-club. – Już od początku działalności hotelu spełnialiśmy większość wymogów kategoryzacyjnych dla hotelu o standardzie 5-gwiazdkowym. Jedyna rzecz, jaką musieliśmy wprowadzić dodatkowo, to waga i telefon w toalecie – mówi Agnieszka Lachowicz z działu marketingu Aquariusa.
28 czerwca nastąpiło oficjalne odsłonięcie logo hotelu z wizerunkiem pięciu gwiazdek. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele władz wojewódzkich i lokalnych oraz świata mediów. Od momentu otwarcia hotelu pracowaliśmy nad doskonaleniem jakości obsługi naszych gości. Efektem jest podniesienie standardu hotelu do pięciu gwiazdek, przy zachowaniu dotychczasowych cen – stwierdził dyrektor hotelu Aquariusa. Hotel dysponuje 202 pokojami, pow. konferencyjna na 300 osób, nowoczesne Aquacenter z basenami, jacuzzi, rwącą rzeką, gejzerami wodnymi itp. W Centrum SPA znajduje się ok. 40 gabinetów oferujących szeroką gamę zabiegów pod hasłem „Podróż po różnych zakątkach świata”. W hotelu znajduje się też restauracja, kawiarnia i night-club. – Już od początku działalności hotelu spełnialiśmy większość wymogów kategoryzacyjnych dla hotelu o standardzie 5-gwiazdkowym. Jedyna rzecz, jaką musieliśmy wprowadzić dodatkowo, to waga i telefon w toalecie – mówi Agnieszka Lachowicz z działu marketingu Aquariusa.
Dodaj komentarz