Autor: Lech Sztuba
Autor pełni funkcję
territory manageraw firmie Ecolab
W niektórych obiektach noclegowych zdarza się, że ich właściciele rezygnują z chemii profesjonalnej na rzecz chemii gospodarczej, stosowanej do sprzątania domów, bo „jest tania”. Ale tania jest tylko w zakupie, przy codziennym stosowaniu okazuje się za silna, co niszczy czyszczone powierzchnie, a do tego jest mało wydajna.
Często nocuję w różnych hotelach i „gołym okiem” widzę duże różnice między obiektami, które stosują do utrzymania czystości chemię gospodarczą (uniwersalny środek do szyb i powierzchni drewnianych, silny kwaśny środek do powierzchni w łazienkach, mleczko do szorowania lub pasta, odświeżacz powietrza o intensywnych zapachach, jedna ścierka do wszystkiego) i chemię profesjonalną (oddzielny środek do mycia szyb i luster, uniwersalny środek do mycia powierzchni drewnianych, zasadowy i kwaśny środek do mycia powierzchni w łazienkach, neutralizator powietrza). Najczęstsze problemy to niedoczyszczone powierzchnie, włosy [...]
territory manageraw firmie Ecolab
W niektórych obiektach noclegowych zdarza się, że ich właściciele rezygnują z chemii profesjonalnej na rzecz chemii gospodarczej, stosowanej do sprzątania domów, bo „jest tania”. Ale tania jest tylko w zakupie, przy codziennym stosowaniu okazuje się za silna, co niszczy czyszczone powierzchnie, a do tego jest mało wydajna.
Często nocuję w różnych hotelach i „gołym okiem” widzę duże różnice między obiektami, które stosują do utrzymania czystości chemię gospodarczą (uniwersalny środek do szyb i powierzchni drewnianych, silny kwaśny środek do powierzchni w łazienkach, mleczko do szorowania lub pasta, odświeżacz powietrza o intensywnych zapachach, jedna ścierka do wszystkiego) i chemię profesjonalną (oddzielny środek do mycia szyb i luster, uniwersalny środek do mycia powierzchni drewnianych, zasadowy i kwaśny środek do mycia powierzchni w łazienkach, neutralizator powietrza). Najczęstsze problemy to niedoczyszczone powierzchnie, włosy [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz