Ankieta przeprowadzona w Londynie i Berlinie przez międzynarodową kancelarię prawną DLA Piper wśród 417 wyższego szczebla menedżerów europejskich hoteli, ujawniła słabe nastroje w branży i pogrzebała nadzieje na poprawę sytuacji w bieżącym roku. Zaledwie 2 proc. respondentów przewiduje trwałą poprawę sytuacji rynkowej w tym roku, pomimo, że jeszcze rok temu aż 37% respondentów spodziewało się w 2010 r. silnych wzrostów. Owe gorsze od oczekiwanych wyniki potęgują obawy ponad połowy hotelarzy (55 proc.), że ceny noclegów wrócą do poziomów sprzed kryzysu dopiero po 2012 r.
DLA Piper 2010 European Hospitality Outlook Report (Raport nt. perspektyw europejskiego hotelarstwa), zaprezentowany w poniedziałek 8 marca na Międzynarodowym Forum Inwestycji Hotelarskich, pokazał również umiarkowane perspektywy w zakresie nowych inwestycji budowlanych, które podczas recesji uległy radykalnym ograniczeniom. I tak, 36 proc. respondentów spodziewa się wzrostu liczby nowych inwestycji, 32 proc. z kolei przewiduje ich spadek. Według oczekiwań 80 proc. ankietowanych duże sieci hotelowe będą dalej koncentrować się na przekształcaniu [...]
DLA Piper 2010 European Hospitality Outlook Report (Raport nt. perspektyw europejskiego hotelarstwa), zaprezentowany w poniedziałek 8 marca na Międzynarodowym Forum Inwestycji Hotelarskich, pokazał również umiarkowane perspektywy w zakresie nowych inwestycji budowlanych, które podczas recesji uległy radykalnym ograniczeniom. I tak, 36 proc. respondentów spodziewa się wzrostu liczby nowych inwestycji, 32 proc. z kolei przewiduje ich spadek. Według oczekiwań 80 proc. ankietowanych duże sieci hotelowe będą dalej koncentrować się na przekształcaniu [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz