Autor: Elżbieta Nitsze
Elżbieta Nitsze
Autorka jest dyrektorem 4-gwiazdkowego hotelu Krynica w Krynicy-Zdrój
Zmieniają się techniki sprzedaży, na rynku pojawiają się nowe trendy i kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Jednak duża część procesu sprzedaży jest stała i niezmienna. Starym sprawdzonym wzorcom nadaje się jedynie nową oprawę oraz osadza w bieżących realiach rynkowych.
Artykuł ten rozpoczyna cykl poświęcony sprzedaży usług hotelarskich, gdzie w poszczególnych odcinkach znajdziemy m.in. odpowiedzi na pytania:
Hotel nie sprzeda się sam
Nie ma produktu czy usługi, które sprzedają się same. Są jedynie łatwiejsze i trudniejsze do wprowadzenia na rynek. Każdy z nich ma inny cykl życia. Jako osobom zarządzającym zależy nam, żeby weszły na rynek jak najszybciej, zyskały lojalnych odbiorców, miały jak najdłuższą fazę zbierania plonów i nigdy nie weszły w fazę wychodzenia z rynku. Niestety jest to model idealny.
Przy sprzedaży usług hotelarskich wiele zależy od właściwej analizy rynku przy planowaniu inwestycji, która pozwoli wybudować hotel z optymalnymi szansami na s [...]
Autorka jest dyrektorem 4-gwiazdkowego hotelu Krynica w Krynicy-Zdrój
Zmieniają się techniki sprzedaży, na rynku pojawiają się nowe trendy i kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Jednak duża część procesu sprzedaży jest stała i niezmienna. Starym sprawdzonym wzorcom nadaje się jedynie nową oprawę oraz osadza w bieżących realiach rynkowych.
Artykuł ten rozpoczyna cykl poświęcony sprzedaży usług hotelarskich, gdzie w poszczególnych odcinkach znajdziemy m.in. odpowiedzi na pytania:
- Jak zorganizować pracę w dziale
sprzedaży – dobór i selekcja personelu,
zasady podziału obowiązków, zasady
wynagradzania?
- Jak przygotować produkt do
sprzedaży i stosować narzędzia wspomagające
sprzedaż?
- Gdzie sprzedaż łączy się z marketingiem
i które działania z zakresu
sprzedaży i marketingu należy sprowadzić
równolegle, a które osobno?
- Jak ważny we wspomaganiu
sprzedaży jest plan marketingowy?
- Jak określić kryteria mierzalności
skuteczności naszych działań?
- Systemy raportowania oraz inni
technologiczni sprzymierzeńcy skutecznej
sprzedaży.
- Czy w każdym hotelu stosuje się
inny model sprzedażowy?
- Jak promocja i kreacja wizerunkowa
wpływa na sprzedaż hotelu?
Hotel nie sprzeda się sam
Nie ma produktu czy usługi, które sprzedają się same. Są jedynie łatwiejsze i trudniejsze do wprowadzenia na rynek. Każdy z nich ma inny cykl życia. Jako osobom zarządzającym zależy nam, żeby weszły na rynek jak najszybciej, zyskały lojalnych odbiorców, miały jak najdłuższą fazę zbierania plonów i nigdy nie weszły w fazę wychodzenia z rynku. Niestety jest to model idealny.
Przy sprzedaży usług hotelarskich wiele zależy od właściwej analizy rynku przy planowaniu inwestycji, która pozwoli wybudować hotel z optymalnymi szansami na s [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz