Autor: Jan Kordasiewicz
Hotelarze w 2010 roku powinni się skoncentrować na promocji swojej oferty turystycznej,
m.in. ze względu na zbliżające się EURO 2012. Może im w tym pomóc działanie "Paszport do eksportu" realizowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Ponieważ hotelarze świadczą często usługi turystyki przyjazdowej, mają szanse ubiegać się o dofinansowanie, które może stanowić istotną część w hotelowym budżecie promocji. Warunkiem jest, aby w odpowiedni sposób uzasadnić chęć współpracy z partnerami zagranicznymi. Działanie 6.1 PO IG ma na celu wzmocnienie pozycji polskiej gospodarki poprzez promocję Polski, jako atrakcyjnego partnera gospodarczego i miejsca nawiązywania wartościowych kontaktów handlowych, a także zwiększenie wielkości polskiego eksportu oraz liczby przedsiębiorców prowadzących działalność eksportową.
Działanie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MSP rozpoczynających działalność eksportową lub potencjalnych eksporterów mających siedzibę w Polsce, a w przypadku osób fizycznych - mieszkających w Polsce. Działanie to ma pomóc przedsiębiorcom w zwiększeniu udziału eksportu w całkowitej sprzedaży, zintensyfikowaniu powiązań z zagranicznymi partnerami oraz w zwiększeniu rozpoznawalności marek handlowyc [...]
Ponieważ hotelarze świadczą często usługi turystyki przyjazdowej, mają szanse ubiegać się o dofinansowanie, które może stanowić istotną część w hotelowym budżecie promocji. Warunkiem jest, aby w odpowiedni sposób uzasadnić chęć współpracy z partnerami zagranicznymi. Działanie 6.1 PO IG ma na celu wzmocnienie pozycji polskiej gospodarki poprzez promocję Polski, jako atrakcyjnego partnera gospodarczego i miejsca nawiązywania wartościowych kontaktów handlowych, a także zwiększenie wielkości polskiego eksportu oraz liczby przedsiębiorców prowadzących działalność eksportową.
Działanie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MSP rozpoczynających działalność eksportową lub potencjalnych eksporterów mających siedzibę w Polsce, a w przypadku osób fizycznych - mieszkających w Polsce. Działanie to ma pomóc przedsiębiorcom w zwiększeniu udziału eksportu w całkowitej sprzedaży, zintensyfikowaniu powiązań z zagranicznymi partnerami oraz w zwiększeniu rozpoznawalności marek handlowyc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz