Cztery dni Invest Hotel

W dniach 29 września-2 października w Poznaniu odbyła się kolejna edycja Targów Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL. Przez cztery dni ekspozycji wystawienniczej towarzyszyły wydarzenia tematyczne, seminaria. Oficjalne otwarcie bloku targów: wyrobów spożywczych Polagra Food, gastronomii Polagra Gastro, technologii spożywczych Polagra-Tech, techniki pakowania i logistyki Taropak oraz Invest-Hotelu odbyło się w obecności m.in. prezydenta Bronisława Komorowskiego oraz ministra rolnictwa Marka Sawickiego.



Wśród gości, którzy pojawiali się uroczystym otwarciu, nie zabrakło również parlamentarzystów, członków korpusu dyplomatycznego i konsularnego. Podczas targów swoją ofertę prezentowali producenci i dostawcy m.in. mebli, materaców, tekstyliów, oświetlenia, armatury łazienkowej, SPA. Trzej uczestnicy targów: FAMEG, FAMOS Fabryka Mebli Okrętowych i PAGED MEBLE, otrzymali nagrodę Acanthus Aureus. Celem konkursu było nagradzanie stoisk wystawienniczych, których rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają realizacji strategii marketingowej firmy, kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i tworzeniu atmosfery właściwej dla bezpośredniej komunikacji z klientem i z rynkiem. Natomiast wśród laureatów Złotego Medalu MTP pojawiły się dwa produkty z ekspozycji Polagra Gastro. Wyróżnienie otrzymały firmy: KOMAT oraz RATIONAL. Oferta programowa targów INVEST-HOTEL skierowana jest do szerokiego grona odbiorców branżowych: hotelarzy, inwestorów, architektów i projektantów wnętrz, przedstawicieli sanatoriów, uzdrowisk, obiektów SPA i wellness, a także mniejszych ośrodków wypoczynkowych. Z myślą o nich przygotowano szereg seminariów oraz prelekcji. Ogromnym zainteresowaniem branży hotelowej cieszyła się „ Hotel Marketing Conference” zorganizowana przez PROFITROOM we współpracy z Google oraz Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Podczas targów odbyły się też m.in. Hotel Design Meeting Ogólnopolska Konferencja Projektowania, Wzornictwa i Trendów w Hotelarstwie, seminaria Revenue management oraz Zarządzanie personelem w hotelu. Zwiedzający targi mięli również okazję podjąć dyskusję podczas Konferencji Innowacje dla hotelarstwa, poświęconej też „Aktualnej sytuacji na rynku hoteli w Polsce” czy tematowi „Facebook Hotel Mixer – Budowanie sukcesu marki hotelu”. W całym bloku pięciu imprez targowych skupiających przedstawicieli branży spożywczej, gastronomicznej i hotelarskiej, udział wzięło 1,3 tys. wystawców 45 krajów świata, a odwiedziło je ponad 65 tys. gości.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *