Dzieło sztuki w hotelu

Autor: Katarzyna Klimkiewicz
*Autorka jest doradcą podatkowym, Partnerem w TPA Horwath

Dzieła sztuki wyeksponowane w hotelu kształtują jego wizerunek. Pomagają wywrzeć odpowiedni efekt na gościach, podkreślając charakter miejsca, a dzięki temu przyciągnąć odpowiednią klientelę - ludzi doceniających styl i jakość otoczenia, w którym spędzają czas. Dzieła sztuki wykorzystywane są w tworzeniu koncepcji hoteli luksusowych.



Większość hoteli 5-gwiazdkowych, a i wiele 4-gwiazdkowych może się pochwalić symboliczną chociażby kolekcją dzieł. Popularnym trendem staje się również tworzenie galerii sztuki w obrębie hotelu lub też w jego pobliżu. Jes [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *