15 września pierwszych gości przyjął czterogwiazdkowy hotel Wellstreet w Zielonej Górze. Dysponuje 62 pokojami, oraz strefą SPA & wellness o pow. 2,8 tys. mkw.
Hotel powstał na bazie infrastruktury hotelu Dana. Koncepcja zmian wizerunkowych jest realizowana w dużym stopniu dzięki pozyskaniu inwestorów. Celem całego przedsięwzięcia było stworzenie od podstaw nowej klasy obiektu o własnej, wyrazistej tożsamości.
W zmianie postrzegania obiektu ma pomóc przeprowadzony remont. Zarówno części wspólne (korytarze, strefa rekreacyjna, restauracja, bowling), jak i pokoje dla gości są odnawiane w jednolitym, eleganckim stylu.
- Inspirowani nazwą hotelu, postawiliśmy na akcenty rodem ze Stanów Zjednoczonych, czego widocznym przejawem jest urządzenie ekskluzywnych apartamentów w klimacie słynnych amerykańskich miast – podkreśla Maja Łuczak, dyrektor Wellstreet – Oczywiście, zadbaliśmy przy tym o spójność i zgodność wszystkich wykończonych przestrzeni z naszą nową identyfikacją wizualną.
W drugiej połowie października do użytku gości zostaną oddane już wszystkie strefy, w tym specjalne apartamenty.
Dodaj komentarz