Hiszpańska sieć NH Hoteles, która ma jeden hotel w Poznaniu, chce w ciągu dwóch lat podpisać umowy franczyzowe na zarządzanie 20 hotelami w całej Polsce. Obecnie sieć prowadzi kwalifikację obiektów w standardzie trzech i czterech gwiazdek, które spełniają kryteria marki. NH Hoteles przeważnie otwierane są w starych kamienicach "z duszą" w centrach miast. Taki jest ich pierwszy 4-gwiazdkowy hotel w Poznaniu, otwarty jesienią ubiegłego roku przy ulicy Św. Marcina w dawnym hotelu Wielkopolska, zbudowanym na początku XX wieku.
Cechą charakterystyczną wszystkich obiektów NH Hoteles jest całkowity zakaz palenia. Sieć poszukuje lokalizacji w dużych miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, jak też w średnich: Bydgoszcz, Toruń, Kielce. - Koszty zarządzania pojedynczym hotelem są aktualnie zbyt wysokie, co pociąga za sobą niższą stopę zwrotu inwestycji i mniejszą konkurencyjność na coraz bardziej wymagającym rynku hotelowym. Przystąpienie do sieci pozwala uzyskać lepsze ceny u dostawców hotelowych, począwszy od systemów informatycznych, a na gastronomii skończywszy.
Istotną kwestią jest również podział kosztów marketingowych oraz pozyskania klienta, który rozkłada się na kilka lub kilkanaście obiektów - mówi Jarosław Oćwieja, manager hotelu NH Poznań. Jak dodaje Mateusz Zieliński, sales manager hotelu, znak NH Hoteles jest dobrze rozpoznawalny przez polskie firmy. - NH kojarzone jest już z komfortem i doskonałym serwisem oraz bardzo dobrą relacją stosunku jakości do ceny - twierdzi Zieliński. Notowana na madryckiej giełdzie NH Hoteles posiada ok. 400 hoteli w ponad dwudziestu krajach w Europie i Ameryce Południowej.
Cechą charakterystyczną wszystkich obiektów NH Hoteles jest całkowity zakaz palenia. Sieć poszukuje lokalizacji w dużych miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, jak też w średnich: Bydgoszcz, Toruń, Kielce. - Koszty zarządzania pojedynczym hotelem są aktualnie zbyt wysokie, co pociąga za sobą niższą stopę zwrotu inwestycji i mniejszą konkurencyjność na coraz bardziej wymagającym rynku hotelowym. Przystąpienie do sieci pozwala uzyskać lepsze ceny u dostawców hotelowych, począwszy od systemów informatycznych, a na gastronomii skończywszy.
Istotną kwestią jest również podział kosztów marketingowych oraz pozyskania klienta, który rozkłada się na kilka lub kilkanaście obiektów - mówi Jarosław Oćwieja, manager hotelu NH Poznań. Jak dodaje Mateusz Zieliński, sales manager hotelu, znak NH Hoteles jest dobrze rozpoznawalny przez polskie firmy. - NH kojarzone jest już z komfortem i doskonałym serwisem oraz bardzo dobrą relacją stosunku jakości do ceny - twierdzi Zieliński. Notowana na madryckiej giełdzie NH Hoteles posiada ok. 400 hoteli w ponad dwudziestu krajach w Europie i Ameryce Południowej.
Dodaj komentarz