Sieć Marriott International uruchomiła nową, niezależną markę hotelarską - Autograph Collection, która ma rozszerzyć segment luksusowych obiektów należących do tej sieci.
- Nowa marka hoteli będzie bardzo zindywidualizowana.
Koncepcja ta pozwoli na zainteresowanie ofertą klientów zwykle niewybierających na miejsce pobytu hoteli sieciowych. Autograph Collection będzie miała innowacyjny charakter, ponieważ każdy obiekt będzie unikatowy i będzie dostarczał gościom nowych wrażeń, niezależnie czy będzie to hotel w zabytkowym pałacu, kurort czy też obiekt butikowy - powiedział wiceprezes wykonawczy ds. zarządzania marką Don Semmler. Hotele niezależne, które przystąpią do Autograph Collection, skorzystają z wszelkich korzyści, jakie dostarcza marketing sieci Marriott, jak również zostaną one zintegrowane z jej globalnym systemem rezerwacyjnym. Planuje się, że do 2010 roku pod marką Autograph Collection będzie funkcjonować 25 obiektów zlokalizowanych w największych miastach świata.
- Nowa marka hoteli będzie bardzo zindywidualizowana.
Koncepcja ta pozwoli na zainteresowanie ofertą klientów zwykle niewybierających na miejsce pobytu hoteli sieciowych. Autograph Collection będzie miała innowacyjny charakter, ponieważ każdy obiekt będzie unikatowy i będzie dostarczał gościom nowych wrażeń, niezależnie czy będzie to hotel w zabytkowym pałacu, kurort czy też obiekt butikowy - powiedział wiceprezes wykonawczy ds. zarządzania marką Don Semmler. Hotele niezależne, które przystąpią do Autograph Collection, skorzystają z wszelkich korzyści, jakie dostarcza marketing sieci Marriott, jak również zostaną one zintegrowane z jej globalnym systemem rezerwacyjnym. Planuje się, że do 2010 roku pod marką Autograph Collection będzie funkcjonować 25 obiektów zlokalizowanych w największych miastach świata.
Dodaj komentarz