"Zarządzanie personelem" - temu zagadnieniu poświęcone było pierwsze jesienne szkolenie organizowane przez nasz miesięcznik w ramach Akademii Hotelarza. Patronem merytorycznym szkoleń prowadzonych w ramach AH została firma Horwath HTL, globalna sieć firm konsultingowych specjalizujących się w hotelarstwie, turystyce i rekreacji.
Podczas szkolenia doradca hotelarski Janusz Mitulski, który przez pięć lat był szefem marketingu i sprzedaży sieci Qubus, przedstawił temat "Jak motywować i premiować pracowników, aby zmniejszyć ich rotację" oraz "Jakie narzędzia i działania marketingowe możemy wykorzystać budując markę dobrego i solidnego pracodawcy". Elzbieta Nitsze, zarządzająca hotelem Krynica Conference & SPA
w Krynicy Zdroju, a wcześniej Airport Hotel Okęcie przekazała uczestnikom wiedzę o tym: "Jak optymalizować zatrudnienie
w hotelu poprzez właściwą organizację pracy personelu hotelowego" oraz "Jakie usługi hotelowe można i warto zlecać firmom zewnętrznym". Z kolei Sylwia Bortniak, socjolog i trener umiejętności społecznych, specjalizująca się w projektach szkoleniowych w zakresie standardu obsługi gości wyjaśniała zagadnienie: "Hotelowe księgi standardów i jej użyteczności przy organizacji pracy hotelu".
W szkoleniu wzięło udział 30 uczestników i jak wynika z ankiet, wypełnianych po szkoleniu, słuchacze bardzo wysoko ocenili zarówno jakość merytoryczną, jak i użyteczność szkolenia. Wszyscy otrzymali materiały szkoleniowe i Certyfikat Akademii Hotelarza.
Na kolejne szkolenie dotyczące "Optymalizacji kosztów w hotelu" zapraszamy już 6 października 2009 roku.
Szczegóły www.akademiahotelarza.com
Podczas szkolenia doradca hotelarski Janusz Mitulski, który przez pięć lat był szefem marketingu i sprzedaży sieci Qubus, przedstawił temat "Jak motywować i premiować pracowników, aby zmniejszyć ich rotację" oraz "Jakie narzędzia i działania marketingowe możemy wykorzystać budując markę dobrego i solidnego pracodawcy". Elzbieta Nitsze, zarządzająca hotelem Krynica Conference & SPA
w Krynicy Zdroju, a wcześniej Airport Hotel Okęcie przekazała uczestnikom wiedzę o tym: "Jak optymalizować zatrudnienie
w hotelu poprzez właściwą organizację pracy personelu hotelowego" oraz "Jakie usługi hotelowe można i warto zlecać firmom zewnętrznym". Z kolei Sylwia Bortniak, socjolog i trener umiejętności społecznych, specjalizująca się w projektach szkoleniowych w zakresie standardu obsługi gości wyjaśniała zagadnienie: "Hotelowe księgi standardów i jej użyteczności przy organizacji pracy hotelu".
W szkoleniu wzięło udział 30 uczestników i jak wynika z ankiet, wypełnianych po szkoleniu, słuchacze bardzo wysoko ocenili zarówno jakość merytoryczną, jak i użyteczność szkolenia. Wszyscy otrzymali materiały szkoleniowe i Certyfikat Akademii Hotelarza.
Na kolejne szkolenie dotyczące "Optymalizacji kosztów w hotelu" zapraszamy już 6 października 2009 roku.
Szczegóły www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz