Hotel Skalny w Karpaczu został włączony do sieci Mercure, zakończyły się też remonty hoteli Mercure Hevelius w Gdańsku i Mercure Grand w Warszawie. W związku z tym Orbis przygotował kampanię reklamową i promocje cenowe.
3-gwiazdkowy Mercure Skalny jest trzynastym obiektem tej marki w Polsce.
Obecnie po zmianie barw posiada odnowione wnętrza, a także nową fasadę budynku. Nowy hotel oferuje gościom 148 pokoi, basen, jacuzzi, saunę i solarium oraz pięć gabinetów z szerokim zakresem masaży, zabiegów pielęgnacyjnych i relaksacyjnych, a także korty tenisowe, wypożyczalnię sprzętu narciarskiego i rowerów.
4-gwiazdkowy Mercure Hevelius Gdańsk po generalnym remoncie oferuje 281 pokoi. Na dwóch piętrach została stworzona strefa Privilege - pokoi o podwyższonym standardzie, w tym sześć apartamentów.
Całość dopełnia centrum fitness oraz restauracja "U Heveliusa" i centrum biznesowe.
4-gwiazdkowy Mercure Grand Warszawa po gruntownej przebudowie ma łączyć elegancję i komfort z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Posiada nietypowe aranżacje przestrzeni - w pokojach przeszklona ściana dzieli część sypialną od łazienki. W hotelu znajduje się 299 pokoi, centrum fitness, bar, restauracja i cztery sale konferencyjne, które mogą pomieścić od 12 do 55 osób.
...i ją reklamuje
W związku z odświeżeniem trzech obiektów, Orbis rozpoczął kampanię reklamową, pod hasłem "Trzech Mercurierów - odkryj zupełnie nowe oblicze trzech hoteli herbu Mercure" prowadzoną głównie w internecie. Kampania przygotowana została według nowej strategii komunikacji dla wszystkich hoteli Mercure na świecie.
Zakłada ona wykorzystywanie skojarzeń z popularnymi filmami w komunikowaniu zarówno samej marki, jak i wszelkich usług dostępnych w hotelach. Przygotowano też specjalne promocje. Od września do połowy listopada wszystkie trzy hotele zaproponują gościom promocyjne ceny za pokój: od 169 zł w Karpaczu, 239 w Warszawie i 265 w Gdańsku. Marka jest własnością sieci hotelowej Accor, a w Polsce za zarządzanie hotelami Mercure jest odpowiedzialna Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest głównym akcjonariuszem.
3-gwiazdkowy Mercure Skalny jest trzynastym obiektem tej marki w Polsce.
Obecnie po zmianie barw posiada odnowione wnętrza, a także nową fasadę budynku. Nowy hotel oferuje gościom 148 pokoi, basen, jacuzzi, saunę i solarium oraz pięć gabinetów z szerokim zakresem masaży, zabiegów pielęgnacyjnych i relaksacyjnych, a także korty tenisowe, wypożyczalnię sprzętu narciarskiego i rowerów.
4-gwiazdkowy Mercure Hevelius Gdańsk po generalnym remoncie oferuje 281 pokoi. Na dwóch piętrach została stworzona strefa Privilege - pokoi o podwyższonym standardzie, w tym sześć apartamentów.
Całość dopełnia centrum fitness oraz restauracja "U Heveliusa" i centrum biznesowe.
4-gwiazdkowy Mercure Grand Warszawa po gruntownej przebudowie ma łączyć elegancję i komfort z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Posiada nietypowe aranżacje przestrzeni - w pokojach przeszklona ściana dzieli część sypialną od łazienki. W hotelu znajduje się 299 pokoi, centrum fitness, bar, restauracja i cztery sale konferencyjne, które mogą pomieścić od 12 do 55 osób.
...i ją reklamuje
W związku z odświeżeniem trzech obiektów, Orbis rozpoczął kampanię reklamową, pod hasłem "Trzech Mercurierów - odkryj zupełnie nowe oblicze trzech hoteli herbu Mercure" prowadzoną głównie w internecie. Kampania przygotowana została według nowej strategii komunikacji dla wszystkich hoteli Mercure na świecie.
Zakłada ona wykorzystywanie skojarzeń z popularnymi filmami w komunikowaniu zarówno samej marki, jak i wszelkich usług dostępnych w hotelach. Przygotowano też specjalne promocje. Od września do połowy listopada wszystkie trzy hotele zaproponują gościom promocyjne ceny za pokój: od 169 zł w Karpaczu, 239 w Warszawie i 265 w Gdańsku. Marka jest własnością sieci hotelowej Accor, a w Polsce za zarządzanie hotelami Mercure jest odpowiedzialna Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest głównym akcjonariuszem.
Dodaj komentarz