W maju otwarty został w centrum Sztokholmu pierwszy obiekt nowej marki hotelowej HTL stworzonej przez Scandic Hotels. Hotel ma 274 pokoje. Koncept skierowany do młodej generacji podróżnych opiera się na zaoferowaniu zaawansowanych technologii połączonych ze skandynawskim designem, w centralnych lokalizacjach i po przystępnych cenach.
Przystępne ceny możliwe są dzięki „optymalizacji” powierzchni pokoi, które mają po 12,5 mkw. Nocleg kosztuje ok. 900-1000 koron, czyli 400-450 zł, a posiłki w restauracji nie więcej niż 200 koron, czyli niecałe 100 zł. Na skandynawskie warunki to niedrogo. Jak deklaruje sieć, pokoje „are smaller, but smarter”. Goście mogą np. zameldować się już w drodze do hotelu i otrzymać klucz dostępowy do pokoju na swój smartfon. Aplikacja zawiera również przewodnik po Sztokholmie Local Everywhere z poradami, gdzie pójść i czego doświadczyć w mieście, aktualizowany na bieżąco przez samych gości, turystów oraz popularnych szwedzkich blogerów, artystów i inne rozpoznawalne postacie kultury niezależnej. Hotelowa strefa lounge o powierzchni 500 mkw. zaprojektowana została jako miejsce, które inspirować ma do pracy, odpoczynku oraz zawierania nowych znajomości. Centralna lokalizacja hotelu i bogata oferta kuchni międzynarodowej ma zapewnić temu miejscu miano jednego z najmodniejszych w mieście, gdzie ludzie spotykali się będą przed pójściem do kina, na koncert czy przed wypadem do klubu. – Strefa lounge, która stanowi serce i puls HTL, ma być nową atrakcją miasta, gdzie międzynarodowi turyści i mieszkańcy Sztokholmu będą mogli odpoczywać, pracować, bawić się i spotykać przez cały dzień, od śniadania do późnej nocy – mówi Joachim Högfjord, dyrektor zarządzający marką HTL. W hotelu działał też będzie samoobsługowy sklep The Store z kanapkami, przekąskami i drinkami.
W ciągu pięciu lat planowane jest otwarcie 20 hoteli pod marką HTL w głównych miastach Skandynawii. Sieć nastawia się na uruchamianie ich m.in. w biurowcach. – Rosnąca digitalizacja, stała urbanizacja, nowa kultura mobilna, szybkość życia i większa uwaga zwracana na transparentność działań stworzyły nową grupę docelową o innych priorytetach niż tradycyjny gość hotelowy. Dlatego Scandic postanowił rozszerzyć swoje portfolio i stworzyć nowy koncept hotelowy pod marką HTL – tłumaczy sieć Scandic Hotels. – Pomysłem na sieć HTL jest budowa superefektywnych hoteli, które pozbawione są wszelkich niepotrzebnych dodatków, zamiast tego skupiając się na poprawieniu jakości tych rzeczy, które goście cenią sobie najbardziej – to wszystko sprowadza się do stwierdzenia „Mniej znaczy więcej”. Właścicielem pierwszego hotelu w Sztokholmie jest szwedzka firma nieruchomościowa AxFast, która w swoim portfelu posiada m.in. biurowce w centrach miast. Kolejny hotel również powstaje w Sztokholmie. Scandic Hotel jest największą skandynawską siecią hotelarską. Ostatnio przejęła ona największą norweską sieć hotelarską Rica Hotels z 72 obiektami. Dzięki temu na skandynawskim rynku należy do niej już ponad 220 hoteli, działa także m.in. w Niemczech i w Polsce, gdzie ma dwa hotele we Wrocławiu i Gdańsku.
Przystępne ceny możliwe są dzięki „optymalizacji” powierzchni pokoi, które mają po 12,5 mkw. Nocleg kosztuje ok. 900-1000 koron, czyli 400-450 zł, a posiłki w restauracji nie więcej niż 200 koron, czyli niecałe 100 zł. Na skandynawskie warunki to niedrogo. Jak deklaruje sieć, pokoje „are smaller, but smarter”. Goście mogą np. zameldować się już w drodze do hotelu i otrzymać klucz dostępowy do pokoju na swój smartfon. Aplikacja zawiera również przewodnik po Sztokholmie Local Everywhere z poradami, gdzie pójść i czego doświadczyć w mieście, aktualizowany na bieżąco przez samych gości, turystów oraz popularnych szwedzkich blogerów, artystów i inne rozpoznawalne postacie kultury niezależnej. Hotelowa strefa lounge o powierzchni 500 mkw. zaprojektowana została jako miejsce, które inspirować ma do pracy, odpoczynku oraz zawierania nowych znajomości. Centralna lokalizacja hotelu i bogata oferta kuchni międzynarodowej ma zapewnić temu miejscu miano jednego z najmodniejszych w mieście, gdzie ludzie spotykali się będą przed pójściem do kina, na koncert czy przed wypadem do klubu. – Strefa lounge, która stanowi serce i puls HTL, ma być nową atrakcją miasta, gdzie międzynarodowi turyści i mieszkańcy Sztokholmu będą mogli odpoczywać, pracować, bawić się i spotykać przez cały dzień, od śniadania do późnej nocy – mówi Joachim Högfjord, dyrektor zarządzający marką HTL. W hotelu działał też będzie samoobsługowy sklep The Store z kanapkami, przekąskami i drinkami.
W ciągu pięciu lat planowane jest otwarcie 20 hoteli pod marką HTL w głównych miastach Skandynawii. Sieć nastawia się na uruchamianie ich m.in. w biurowcach. – Rosnąca digitalizacja, stała urbanizacja, nowa kultura mobilna, szybkość życia i większa uwaga zwracana na transparentność działań stworzyły nową grupę docelową o innych priorytetach niż tradycyjny gość hotelowy. Dlatego Scandic postanowił rozszerzyć swoje portfolio i stworzyć nowy koncept hotelowy pod marką HTL – tłumaczy sieć Scandic Hotels. – Pomysłem na sieć HTL jest budowa superefektywnych hoteli, które pozbawione są wszelkich niepotrzebnych dodatków, zamiast tego skupiając się na poprawieniu jakości tych rzeczy, które goście cenią sobie najbardziej – to wszystko sprowadza się do stwierdzenia „Mniej znaczy więcej”. Właścicielem pierwszego hotelu w Sztokholmie jest szwedzka firma nieruchomościowa AxFast, która w swoim portfelu posiada m.in. biurowce w centrach miast. Kolejny hotel również powstaje w Sztokholmie. Scandic Hotel jest największą skandynawską siecią hotelarską. Ostatnio przejęła ona największą norweską sieć hotelarską Rica Hotels z 72 obiektami. Dzięki temu na skandynawskim rynku należy do niej już ponad 220 hoteli, działa także m.in. w Niemczech i w Polsce, gdzie ma dwa hotele we Wrocławiu i Gdańsku.
Dodaj komentarz