23 maja pierwszych gości przyjał DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw w Wawrze. Oferuje m.in. 360 pokoi, 20 sal konferencyjnych i strefę SPA & wellness o pow. 2 tys. mkw. z 18 gabinetami. Jednak jak wynika z pierwszych opinii gości, nie był on jeszcze w pełni przygotowany na ich przyjęcie.
Hotel położony na kilkuhektarowym terenie na obrzeżach Warszawy promuje się jako „jedna z największych przestrzeni konferencyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej”, oferując blisko 5 tys. mkw. powierzchni, włącznie z salą balową Universe o pow. 2 tys. mkw. Pokoje wyposażone są m.in. w zestawy do parzenia kawy i herbaty oraz żelazka i deski do prasowania, zaś w łazienkach znajdują się produkty Crabtree & Evelyn. W obiekcie zaprojektowano też kilka restauracji i barów, siłownię i salę fitness, a także „jedyny w Warszawie basen z nisko zasoloną wodą”. Hotel oferuje darmowe WiFi i parking.
– DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw to połączenie nowoczesnej, ogromnej przestrzeni konferencyjnej z ekskluzywnym SPA oraz bogatą ofertą gastronomiczną. Ten hotel to znakomity przykład najwyższej klasy obiektu pod szyldem DoubleTree i najnowsza lokalizacja w naszym portfolio, które liczy już ponad 70 hoteli w Europie – stwierdził John Greenleaf, dyrektor globalny sieci DoubleTree by Hilton. Jednak pierwsze opinie gości zamieszczane na TripAdvisor i Booking.com nie potwierdzają tych słów. „Hotel nowo otwarty, ale to nie usprawiedliwia dramatycznej obsługi i procedur”, „Totalna porażka, nie rozumiem jak renomowana sieć hotelarska może sobie pozwolić na uruchomienie obiektu, w którym nic nie funkcjonuje”, „Nie działały windy, telefony, sejfy, telewizor, słabe ciśnienie wody w łazience, nikt nie powiedział słowa przepraszam!!!!!! Hotel nie powinien być otwarty dla gości”, „Jeżeli ktoś lubi: czekać na korytarzu pół godziny, bo obsługa nie wie, w którym pokoju jest łóżko! (...) to gorąco polecam ten hotel, dużo ciekawych przygód jak na hotel z ****”, „The check in was terrible, worst I have ever experienced”, „Problemy z fakturą po 30 minutach oczekiwania na check out, i....muzyczka na telefonie p. DYREKTORA”. Hotel stanowi inwestycję spółki Polaris Hospitality Enterprises, na której czele stoi Jerzy Sebastian Sinczak (do rodziny Sinczaków należy też hotel Boss w Wawrze i Warszawianka w Jachrance). DoubleTree by Hilton w Wawrze to drugi obiekt tej marki w Polsce (po hotelu w Łodzi uruchomionym rok temu) i dziewiąty hotel Hilton Worldwide w naszym kraju. Kolejne DoubleTree powstają we Wrocławiu i Krakowie, a jeszcze w czerwcu otwarty ma być Hampton by Hilton w Warszawie z 300 pokojami.
Hotel położony na kilkuhektarowym terenie na obrzeżach Warszawy promuje się jako „jedna z największych przestrzeni konferencyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej”, oferując blisko 5 tys. mkw. powierzchni, włącznie z salą balową Universe o pow. 2 tys. mkw. Pokoje wyposażone są m.in. w zestawy do parzenia kawy i herbaty oraz żelazka i deski do prasowania, zaś w łazienkach znajdują się produkty Crabtree & Evelyn. W obiekcie zaprojektowano też kilka restauracji i barów, siłownię i salę fitness, a także „jedyny w Warszawie basen z nisko zasoloną wodą”. Hotel oferuje darmowe WiFi i parking.
– DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw to połączenie nowoczesnej, ogromnej przestrzeni konferencyjnej z ekskluzywnym SPA oraz bogatą ofertą gastronomiczną. Ten hotel to znakomity przykład najwyższej klasy obiektu pod szyldem DoubleTree i najnowsza lokalizacja w naszym portfolio, które liczy już ponad 70 hoteli w Europie – stwierdził John Greenleaf, dyrektor globalny sieci DoubleTree by Hilton. Jednak pierwsze opinie gości zamieszczane na TripAdvisor i Booking.com nie potwierdzają tych słów. „Hotel nowo otwarty, ale to nie usprawiedliwia dramatycznej obsługi i procedur”, „Totalna porażka, nie rozumiem jak renomowana sieć hotelarska może sobie pozwolić na uruchomienie obiektu, w którym nic nie funkcjonuje”, „Nie działały windy, telefony, sejfy, telewizor, słabe ciśnienie wody w łazience, nikt nie powiedział słowa przepraszam!!!!!! Hotel nie powinien być otwarty dla gości”, „Jeżeli ktoś lubi: czekać na korytarzu pół godziny, bo obsługa nie wie, w którym pokoju jest łóżko! (...) to gorąco polecam ten hotel, dużo ciekawych przygód jak na hotel z ****”, „The check in was terrible, worst I have ever experienced”, „Problemy z fakturą po 30 minutach oczekiwania na check out, i....muzyczka na telefonie p. DYREKTORA”. Hotel stanowi inwestycję spółki Polaris Hospitality Enterprises, na której czele stoi Jerzy Sebastian Sinczak (do rodziny Sinczaków należy też hotel Boss w Wawrze i Warszawianka w Jachrance). DoubleTree by Hilton w Wawrze to drugi obiekt tej marki w Polsce (po hotelu w Łodzi uruchomionym rok temu) i dziewiąty hotel Hilton Worldwide w naszym kraju. Kolejne DoubleTree powstają we Wrocławiu i Krakowie, a jeszcze w czerwcu otwarty ma być Hampton by Hilton w Warszawie z 300 pokojami.
ksbvljsd
Oj trudny, trudny. Hotelarz jest bardzo łaskawy w krytyce, a można by pójść dużo dalej. Jak na pewno redakcja doskonale wie skarżą się nie tylko goście, ale i dostawcy na których hotel się „kredytuje”. To jest dopiero skandal dla hotelu z dużym H w nazwie.
Orientujecie się, jak to teraz wygląda? Bo ostatnio sporo pozytywów można o nich usłyszeć.
Z zewnątrz wygląda to całkiem nieźle:
http://www.horecanet.pl/Wiadomosci/2016/marzec/11/DoubleTree-by-Hilton-Warsaw-nagrodzony.aspx
Sinczak stary oszust. Tani „cfaniaczek” i falszywy. Unikac!!!