Grupa Hotelowa Orbis zorganizowała największą akcję wakacyjną w branży hotelowej w Polsce "Letnia Sensacja".
W ciągu czterech dni między 25 a 29 czerwca na stronie accorhotels.com można było zarezerwować na lipiec i sierpień 150 tys. noclegów w 60 hotelach należących do grupy już od 79 zł w obiektach ekonomicznych i 159 zł z hotelach o wyższym standardzie. Oznacza to, iż w niektórych hotelach ceny były niże niższe prawie o 70 proc. - Nikt do tej pory nie przeprowadził w naszym kraju podobnej akcji na taką skalę, oferując aż 150 tys. pokoi podczas lata w tak atrakcyjnych cenach - stwierdził Ireneusz Węgłowski, wiceprezes Grupy Hotelowej Orbis. - Chcemy dotrzeć do osób, które do tej pory korzystały głównie z kwater prywatnych. Ta akcja ma pokazać między innymi, że udany wypoczynek nie musi być drogi. Stąd cena już od 79 złotych za pokój w szczycie sezonu.
Jednym z celów kampanii, oprócz zwiększenia obłożenia, było wypromowanie strony internetowej accorhotels.com, która od kilku miesięcy działa w polskiej wersji językowej. Posiada on funkcję geolokalizacji, dzięki czemu automatycznie rozpoznaje adres IP komputera użytkownika i jeżeli jest to adres zarejestrowany w Polsce, natychmiast otwiera właśnie polską wersję językową. Ma się ona stać główną witryną sprzedaży miejsc hotelowych w ramach grupy Orbis zarówno dla gości indywidualnych, klientów korporacyjnych, jak i agentów i biur podróży
W ciągu czterech dni między 25 a 29 czerwca na stronie accorhotels.com można było zarezerwować na lipiec i sierpień 150 tys. noclegów w 60 hotelach należących do grupy już od 79 zł w obiektach ekonomicznych i 159 zł z hotelach o wyższym standardzie. Oznacza to, iż w niektórych hotelach ceny były niże niższe prawie o 70 proc. - Nikt do tej pory nie przeprowadził w naszym kraju podobnej akcji na taką skalę, oferując aż 150 tys. pokoi podczas lata w tak atrakcyjnych cenach - stwierdził Ireneusz Węgłowski, wiceprezes Grupy Hotelowej Orbis. - Chcemy dotrzeć do osób, które do tej pory korzystały głównie z kwater prywatnych. Ta akcja ma pokazać między innymi, że udany wypoczynek nie musi być drogi. Stąd cena już od 79 złotych za pokój w szczycie sezonu.
Jednym z celów kampanii, oprócz zwiększenia obłożenia, było wypromowanie strony internetowej accorhotels.com, która od kilku miesięcy działa w polskiej wersji językowej. Posiada on funkcję geolokalizacji, dzięki czemu automatycznie rozpoznaje adres IP komputera użytkownika i jeżeli jest to adres zarejestrowany w Polsce, natychmiast otwiera właśnie polską wersję językową. Ma się ona stać główną witryną sprzedaży miejsc hotelowych w ramach grupy Orbis zarówno dla gości indywidualnych, klientów korporacyjnych, jak i agentów i biur podróży
Dodaj komentarz