Hotel w miejscowości wypoczynkowej to wahania obłożenia i przychodów, kłopoty z utrzymaniem jakości serwisu, wreszcie problemy z dostawcami. Dlatego też aby pomóc menadżerom tego typu obiektów efektywnie zarządzać zorganizowaliśmy szkolenie poświęcone najważniejszym zagadnieniom z jakimi muszą się zmagać.
Kamil Lipski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w hotelu Mera SPA omówił z uczestnikami szkolenia zagadnienia związane z wykorzystaniem internetu w sprzedaży i promocji usług hoteli typu leisure, tworzeniem pakietów pobytowych, oraz metodom promocji hoteli w mediach społecznościowych.
Robert Węglarz, doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer z ponad 25 letnią praktyką zawodową przedstawił szczegółowo tematy dotyczące pozyskiwania, zatrudniania i szkolenia pracowników w hotelach typu leisure, roli i znaczenia marketingu wewnętrznego, oraz kontrolą kosztów, zarządzania i zarabiania na hotelowym SPA.
Szkolenie odbyło się w warszawskim hotelu Airport Okęcie****.
Zdaniem uczestników zarówno poziom merytoryczny szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy stały na bardzo wysokim poziomie, a atmosfera podczas spotkania sprzyjała wymianie doświadczeń.
Już dziś zapraszamy na kolejne, ostatnie przed wakacjami szkolenie Akademii Hotelarza, które odbędzie się 12 czerwca w hotelu Airport Okęcie i poświęcone będzie tematyce Revenue Management.
Szczegóły na www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz