W dniach 29-31 maja w Warszawie odbyła sie pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Alkoholi Wine & Spirits w Warszawie. Podczas targów swoją ofertę zaprezentowało 81 wystawców z 15 krajów.
Spośród oferty win najwięcej propozycji przedstawili wystawcy włoscy m.in. rejonu wzgórz Euganei, regionu Gavii, Adygi, Abruzo i Toskanii. Z win hiszpanskich najszersza oferta czekała na miłosników tego trunku z regionu Kastylii Leon. Francje reprezentowali producenci win m.in. z Alzacji, Bordeaux, Burgundii, Langwedocji i Prowansji. W ofercie wystawców znalazły sie takze propozycje win z Nowego Świata.
Uwagę zwiedzających przyciągała oferta z najlepszych winnic gruzinskich i mołdawskich, a także szeroki wybór win regionu Tikvesz w Macedonii oraz ze Słowenii. Na targach zaprezentowano tez szeroką ofertę whisky single malt oraz blended producentów europejskich i japońskich. Sposród sta ropolskich trunków na uwagę zasługiwał duży wybór miodów pitnych od półtoraka po czwórniaka. Własciciele gastronomii mieli też możliwość wyboru piw do swych lokali - od polskich smaków regionalnych po najbardziej znane marki niemieckie czy belgijskie. Wystawcy prezentowali sprzęt i akcesoria do przechowywania i serwowania alkoholi.
W programie imprez towarzyszacych targom znalazly sie tematy ważne dla branży: trendy, prognozy i problemy branzy alkoholowej, przepisy prawne i finansowe związane z rozpoczęciem i prowadzeniem biznesu na tym rynku. Nie zabraklo równiez szczególnie istotnego zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu i przepisów prawnych w zakresie sprzedaży alkoholu. Panele szkoleniowe i wyklady urozmaicaly degustacje organizowane na stoiskach wystawców oraz sztuki sommelierskiej i barmanskiej. Patonem targów był HOTELARZ.
Spośród oferty win najwięcej propozycji przedstawili wystawcy włoscy m.in. rejonu wzgórz Euganei, regionu Gavii, Adygi, Abruzo i Toskanii. Z win hiszpanskich najszersza oferta czekała na miłosników tego trunku z regionu Kastylii Leon. Francje reprezentowali producenci win m.in. z Alzacji, Bordeaux, Burgundii, Langwedocji i Prowansji. W ofercie wystawców znalazły sie takze propozycje win z Nowego Świata.
Uwagę zwiedzających przyciągała oferta z najlepszych winnic gruzinskich i mołdawskich, a także szeroki wybór win regionu Tikvesz w Macedonii oraz ze Słowenii. Na targach zaprezentowano tez szeroką ofertę whisky single malt oraz blended producentów europejskich i japońskich. Sposród sta ropolskich trunków na uwagę zasługiwał duży wybór miodów pitnych od półtoraka po czwórniaka. Własciciele gastronomii mieli też możliwość wyboru piw do swych lokali - od polskich smaków regionalnych po najbardziej znane marki niemieckie czy belgijskie. Wystawcy prezentowali sprzęt i akcesoria do przechowywania i serwowania alkoholi.
W programie imprez towarzyszacych targom znalazly sie tematy ważne dla branży: trendy, prognozy i problemy branzy alkoholowej, przepisy prawne i finansowe związane z rozpoczęciem i prowadzeniem biznesu na tym rynku. Nie zabraklo równiez szczególnie istotnego zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu i przepisów prawnych w zakresie sprzedaży alkoholu. Panele szkoleniowe i wyklady urozmaicaly degustacje organizowane na stoiskach wystawców oraz sztuki sommelierskiej i barmanskiej. Patonem targów był HOTELARZ.
Dodaj komentarz