Jak poradzić sobie z wahaniem obłożenia i przychodów w hotelu?

Hotel w miejscowości wypoczynkowej to wahania obłożenia i przychodów, kłopoty z utrzymaniem jakości serwisu, wreszcie problemy z dostawcami. My w Akademii Hotelarza wiemy, że zarządzanie takim obiektem to największe wyzwanie jakie może spotkać hotelarza. Dlatego też specjalnie dla Was stworzyliśmy dedykowane szkolenie. Jeśli chcesz wiedzieć, jak sobie poradzić z: · Sezonowością sprzedaży · Tworzeniem pakietów pobytowych · Pozyskaniem i wyszkoleniem pracowników · Zarządzaniem i zarabianiem na hotelowym SPA · Kontrolą kosztów to przyjedź na najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza już 22.05

ZARZĄDZANIE HOTELEM WYPOCZYNKOWYM/SPA hotel Airport Okęcie****, ul. 17 Stycznia 24 Warszawa

  Najlepsi eksperci, praktycy z sukcesami podzielą się z Tobą swoją wiedzą i sprawdzonymi metodami zarządzania: Robert Węglarz - doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer (przez niektórych uznawany za „człowieka od trudnej roboty” lub „faceta do zadań specjalnych”) z ponad 25 letnią, popartą sukcesami praktyką zawodową. Pracował między innymi w hotelach sieci Intercontinental (IHG), Holiday Inn, Forum, Accor (Ibis i Sofitel), zarządzał kilkoma dużymi obiektami prywatnymi typu SPA, był prezesem zarządu w hotelarsko-turystycznej spółce Interferie S.A. Kamil Lipski - dyrektor marketingu i sprzedaży w 145 pokojowym sopockim hotelu Mera SPA**** oferującym strefę SPA&Wellness składającą się m.in. z 35 pokoi zabiegowych i 4 basenów. Pasjonat hotelarstwa, doświadczony menadżer doskonale znający tajniki sprzedaży w hotelach typu leisure, wcześniej związany z siecią Accor.   Zarejestruj się na http://akademia-hotelarza.pl/szkolenia/2014/zarzadzanie-hotelem-wypoczynkowym-spa/ W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: - Mira Włodarczyk m.wlodarczyk@pws-promedia.pl; 22 333 88 04


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *