Szkolenie – recepta na kryzys

"Recepta na kryzys - skuteczna polityka marketingowa i promocyjna" - temu problemowi poświęcone było kolejne szkolenie zorganizowane przez miesięcznik HOTELARZ w ramach Akademii Hotelarza.



Janusz Mitulski


18 czerwca na ostatnie, 14-piętro gmachu Dominanty Praskiej w Warszawie z pięknym widokiem na Wisłę i Starówkę przybyło prawie 30 uczestników szkolenia, aby poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą zastosowania revenue management w działalności hotelarskiej, wykorzystania booking engine jako narzędzia efektywnej sprzedaży internetowej, tworzenia stron WWW hotelu oraz zasad promocji hotelu w Internecie.



Janusz Mitulski

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *