Kwestiom sprzedaży, marketingu i promocji hoteli w intrernecie poświęcone było trzecie z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się hotelu Best Western Felix w Warszawie. W spotkaniu wzięło udział ponad 20 hotelarzy z całej Polski.
Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny hotelu Sound Garden z Warszawy przedstawił uczestnikom zagadnienia związane m.in. z procesem podejmowania decyzji o rezerwacji, trendami istotnymi dla hotelarzy, zarządzaniem słowem kluczowym, czy kwestią dostosowania strony hotelu do urządzeń mobilnych.
Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu promocji hoteli w internecie i autor serwisu Marketinhotelu.pl omówił z uczestnikami m.in. tematy związane z najnowszymi zmianami i aktualizacjami usług i serwisów Google, jak zarządzać obecnością hotelu w Google Plus, Local, Places, a także strategii komunikacji hotelu w mediach społecznościowych.
Uczestnicy wysoko ocenili zarówno poziom, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.
Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 22 maja. Spotkanie poświęcone będzie zarządzaniu hotelem SPA. Szczegóły już wkrótce na www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz