Sieć Starwood Hotels & Resorts planuje otworzyć w 2014 roku swój pierwszy hotel w Słowenii. Four Points by Sheraton Ljubljana Mons zaoferuje 114 pokoi, 850 mkw. powierzchni konferencyjnej, restaurację i bar oraz centrum fitness. Hotel uruchomiony będzie na podstawie umowy franczyzowej z Kranjska Investicijska Družba i powstanie z przekształcenia już istniejącego hotelu.
– Biorąc pod uwagę stały wzrost przyjazdów zagranicznych w ciągu ostatnich kilku lat i strategiczne położenie Słowenii na skrzyżowaniu głównych europejskich szlaków kulturowych i handlowych, nadszedł właściwy moment, aby wejść na ten rynek – mówi Michael Wale, prezes Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę i Środkowy Wschód, a Bart Carnahan, wiceprezes ds. akwizycji i rozwoju Starwood w tym regionie dodaje: – Rozwój marek ze średniego segmentu na kluczowych rynkach europejskich stanowi podstawę naszej strategii rozwoju. Four Points by Sheraton jest jedną z najmocniej rozwijanych marek w portfolio Starwooda, gdyż jest bardzo atrakcyjnym wyborem dla właścicieli i deweloperów. Starwood Hotels & Resorts planuje wprowadzenie marki Four Points by Sheraton, a także Aloft, do Polski, poszukując inwestorów zainteresowanych ich uruchomieniem. Głównym rynkiem, gdzie chce się pojawić jest Wrocław, gdyż nie ma tam jeszcze żadnego hotelu z portfolio Starwooda.
– Biorąc pod uwagę stały wzrost przyjazdów zagranicznych w ciągu ostatnich kilku lat i strategiczne położenie Słowenii na skrzyżowaniu głównych europejskich szlaków kulturowych i handlowych, nadszedł właściwy moment, aby wejść na ten rynek – mówi Michael Wale, prezes Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę i Środkowy Wschód, a Bart Carnahan, wiceprezes ds. akwizycji i rozwoju Starwood w tym regionie dodaje: – Rozwój marek ze średniego segmentu na kluczowych rynkach europejskich stanowi podstawę naszej strategii rozwoju. Four Points by Sheraton jest jedną z najmocniej rozwijanych marek w portfolio Starwooda, gdyż jest bardzo atrakcyjnym wyborem dla właścicieli i deweloperów. Starwood Hotels & Resorts planuje wprowadzenie marki Four Points by Sheraton, a także Aloft, do Polski, poszukując inwestorów zainteresowanych ich uruchomieniem. Głównym rynkiem, gdzie chce się pojawić jest Wrocław, gdyż nie ma tam jeszcze żadnego hotelu z portfolio Starwooda.
Dodaj komentarz