Hotel Efekt Express Kraków podwyższył swoją kategorię do czterech gwiazdek. Konieczność wprowadzenia zmian podyktowana była wymogami lokalnego rynku, na którym powstaje coraz więcej obiektów wyższych kategorii, w związku z czym rosną oczekiwania gości.
Efekt Express działał do ubiegłego roku pod marką Holiday Inn Express, ale niezadowolony ze współpracy zdecydował się wyjść z sieci IHG. W ramach podwyższania standardu wyremontowano lobby i recepcję, nadano nowy wygląd baru hotelowego, w głównym holu i w korytarzach na każdym z pięter położone zostały nowe wykładziny oraz tonowane tapety tematyczne z widokami najważniejszych i najbardziej charakterystycznych miejsc Krakowa i okolic. Udostępniono też 20 nowych pokoi w standardzie business z gustownymi stolikami, fotelami, sofami oraz nowymi tapetami. Przygotowano też apartament składający się z dużego pokoju dziennego, osobnej sypialni oraz dwóch łazienek.
Wszystkie pozostałe pokoje uzyskały nowy odświeżony wygląd, wyposażone je też m.in. w 32-calowe telewizory, nowe suszarki i minilodówki. Łącznie hotel oferuje teraz 179 zmodernizowanych pokoi. Nową aranżację uzyskała również hotelowa restauracja. Przygotowano także bogatsze i bardziej zróżnicowane menu śniadaniowe. Wśród nowości, jakie oferuje hotel, jest także siłownia i gabinet masażu. Zmodernizowano też powierzchnie konferencyjne, w których ramach oferowanych jest pięć sal. Hotel sąsiaduje z 4-gwiazdkowym Best Western Premier należącym do tego samego właściciela, notowanej na giełdzie Korporacji Gospodarczej Efekt. – Rosnąca podaż miejsc noclegowych w Krakowie głównie o obiekty 4-gwiazdkowe powoduje, iż słabnie popyt na wykorzystanie obiektów o niższym standardzie – tłumaczy Przemysław Swacha, prezes zarządzający obydwu hotelami.
Efekt Express działał do ubiegłego roku pod marką Holiday Inn Express, ale niezadowolony ze współpracy zdecydował się wyjść z sieci IHG. W ramach podwyższania standardu wyremontowano lobby i recepcję, nadano nowy wygląd baru hotelowego, w głównym holu i w korytarzach na każdym z pięter położone zostały nowe wykładziny oraz tonowane tapety tematyczne z widokami najważniejszych i najbardziej charakterystycznych miejsc Krakowa i okolic. Udostępniono też 20 nowych pokoi w standardzie business z gustownymi stolikami, fotelami, sofami oraz nowymi tapetami. Przygotowano też apartament składający się z dużego pokoju dziennego, osobnej sypialni oraz dwóch łazienek.
Wszystkie pozostałe pokoje uzyskały nowy odświeżony wygląd, wyposażone je też m.in. w 32-calowe telewizory, nowe suszarki i minilodówki. Łącznie hotel oferuje teraz 179 zmodernizowanych pokoi. Nową aranżację uzyskała również hotelowa restauracja. Przygotowano także bogatsze i bardziej zróżnicowane menu śniadaniowe. Wśród nowości, jakie oferuje hotel, jest także siłownia i gabinet masażu. Zmodernizowano też powierzchnie konferencyjne, w których ramach oferowanych jest pięć sal. Hotel sąsiaduje z 4-gwiazdkowym Best Western Premier należącym do tego samego właściciela, notowanej na giełdzie Korporacji Gospodarczej Efekt. – Rosnąca podaż miejsc noclegowych w Krakowie głównie o obiekty 4-gwiazdkowe powoduje, iż słabnie popyt na wykorzystanie obiektów o niższym standardzie – tłumaczy Przemysław Swacha, prezes zarządzający obydwu hotelami.
Dodaj komentarz