Gość oczekuje zaskoczenia

Autor: Joanna Rembelska
W dobie szybko zachodzących zmian społecznych współczesny gość poszukuje bazy hotelowej, która odpowie na jego potrzeby. Nawet najbardziej prestiżowe hotele stają w wyścigu o unikalny design, tym samym dostarczając swym gościom niezapomnianych przeżyć estetycznych. Dzisiejszy gość hotelowy oczekuje po wnętrzach czegoś więcej niż kilku prawidłowo dobranych mebli otoczonych podstawową paletą barw. Oczekuje elementu zaskoczenia, niebanalnych rozwiązań funkcjonalnych i estetycznych, zastosowania niestandardowych materiałów, w końcu zetknięcia się z nieprzeładowaną technologią ułatwiającą funkcjonowanie podczas pobytu w hotelu. Dlatego współczesny design pokoju hotelowego musi być stworzony w oparciu o przemyślany projekt będący gwarancją nadania wnętrzom unikalnego i swoistego charakteru. Na przestrzeni [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *