Autor: dr Paweł F. Nowak
Zabiegi upiększające, sauny, masaże - w natłoku oferty ośrodków SPA zapomina się o tak uniwersalnym "kosmetyku", jakim jest aktywność ruchowa - świetny sposób na młodą i jędrną skórę. I nie tylko
Przewaga rynkowa, o którą zabiegają wszystkie ośrodki walczące o zasobnego klienta, może być budowana wielorako - poprzez wąską specjalizację (dla dookreślonego segmentu klientów), ale przede wszystkim poprzez różnicowanie oferty i jej wzbogacanie.
Uatrakcyjnieniu pakietu usług, ale również innowacyjnemu na polskim rynku podejściu do klienta służy wprowadzenie trenera zdrowia, jako eksperta od zdrowego stylu życia i indywidualnego doboru takiej aktywności ruchowej, która najskuteczniej pomoże klientowi zwalczyć dolegliwości, rozwinąć formę i zbudować kondycję. Także poprawić samopoczucie, dowartościować się we własnych oczach czy wreszcie fizycznie odmłodzić.
Jeśli umiejętnie wykorzysta się oczywiste zalety systematycznej rekreacji ruchowej i uświadomi klientom, już na poziomie konstruowania oferty rynkowej, że kompleksowość dbałości o swoje ciało daje najlepsze efekty, nietrudno będzie stworzyć popyt na usługi trenera zdrowia. Tak modnego od lat w USA czy w Zachodniej Europie. Kształtowanie odpowiednich nawyków, które można przenieść do życia codziennego, wykraczającego poza czas pobytu w ośrodku SPA, także w polskich ofertach powinno być stałym przejawem dbałości o klienta. Bez względu na jego wiek, płeć, predyspozycje fizyczne i dotychczasowy tryb życia.
Nie tylko dla snobów
Nawet jeśli ośrodek nie [...]
Przewaga rynkowa, o którą zabiegają wszystkie ośrodki walczące o zasobnego klienta, może być budowana wielorako - poprzez wąską specjalizację (dla dookreślonego segmentu klientów), ale przede wszystkim poprzez różnicowanie oferty i jej wzbogacanie.
Uatrakcyjnieniu pakietu usług, ale również innowacyjnemu na polskim rynku podejściu do klienta służy wprowadzenie trenera zdrowia, jako eksperta od zdrowego stylu życia i indywidualnego doboru takiej aktywności ruchowej, która najskuteczniej pomoże klientowi zwalczyć dolegliwości, rozwinąć formę i zbudować kondycję. Także poprawić samopoczucie, dowartościować się we własnych oczach czy wreszcie fizycznie odmłodzić.
Kompetencje pracownika zatrudnionego na etacie trenera zdrowia:
- wykształcenie wyższe, kierunek studiów - wychowanie fizyczne - specjalność rekreacja ruchowa lub wychowanie zdrowotne
- wysoka komunikatywność, empatia
- umiejętności organizacyjne
- znajomość psychologii społecznej
- uprawnienia instruktorskie, szczególnie w kierunku rekreacji ruchowej (instruktor fitness)
- wyrazista osobowość
- praktyk, nie teoretyk, wzór do naśladowania
Jeśli umiejętnie wykorzysta się oczywiste zalety systematycznej rekreacji ruchowej i uświadomi klientom, już na poziomie konstruowania oferty rynkowej, że kompleksowość dbałości o swoje ciało daje najlepsze efekty, nietrudno będzie stworzyć popyt na usługi trenera zdrowia. Tak modnego od lat w USA czy w Zachodniej Europie. Kształtowanie odpowiednich nawyków, które można przenieść do życia codziennego, wykraczającego poza czas pobytu w ośrodku SPA, także w polskich ofertach powinno być stałym przejawem dbałości o klienta. Bez względu na jego wiek, płeć, predyspozycje fizyczne i dotychczasowy tryb życia.
Nie tylko dla snobów
Nawet jeśli ośrodek nie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz