Quality Excellence Awards to nagroda sieciowa InterContinental Hotels Group – największej sieci hotelowej na świecie, przeznaczona dla hoteli przodujących w dostarczaniu usług najlepszej jakości oraz jak najlepszych doświadczeń z pobytu.
„Nagroda ta odzwierciedla całoroczny wysiłek naszego zespołu. Nieustannie staramy się wyprzedzać oczekiwania naszych gości i takiej konsekwencji goście mogą spodziewać się podczas kolejnych wizyt w naszym hotelu. Będziemy nadal pracować na to, by zachowywali jak najlepsze doświadczenia ze swoich pobytów u nas” – mówi dyrektor Holiday Inn Warszawa Józefów – Rafał Kuczyński.
"Jesteśmy w pełni zaangażowani w rozwój naszych hoteli. A hotele to ludzie w nich pracujący. Dlatego właśnie naszym celem jest zapewnienie odpowiedniego środowiska, wsparcia i inspiracji, jakich potrzebują. Nagrody, które przyznajemy, są odzwierciedleniem fantastycznych talentów, jakie mamy w całej Europie.” – komentuje Rolf Hubner – Vice President Operations, Central Europe and Germany.
Dodaj komentarz