Po osiągnięciu ważnego etapu, jakim jest posiadanie w swoim portfelu 2,000 hoteli oferujących możliwość organizacji spotkań, konferencji, eventów czy podróży motywacyjnych, Accor wprowadza dziś nowe narzędzie: Accor Meeting Hotel Finder. (http://www.accormeetingshotels.com/meeting-hotel-finder). Pozawala ono organizatorom w szybki sposób znalezienie idealnego miejsca na spotkanie w 90 krajach na 6 kontynentach.
Accor Meeting Hotel Finder umożliwia za pomocą zaledwie kilku kliknięć myszką wyszukiwanie według następujących kryteriów:
1. geograficznego (kontynent, kraj, miasto, hotele przy lotniskach)
2. rodzaj spotkania (liczba gości, układ sali, liczba potrzebnych sal spotkań, zajęcia motywacyjne)
3. zakwaterowanie (liczba potrzebnych pokoi)
4. kategoria hotelu (luksusowy, klasy wyższej, średniej, ekonomiczny)
Narzędzie funkcjonuje w oparciu o bazę obejmującą blisko 1.000 różnych destynacji i ponad 10,000 sal spotkań w 90 krajach świata (65% w Europie i 23% w rejonie Azji i Pacyfiku). 5 miast,
w których znajduje się największa liczba hoteli Accor z zapleczem do organizacji spotkań to: Paryż (79 hoteli), Sao Paolo (28 hoteli), Lyon (27 hoteli), Londyn (25 hoteli) i Sydney (22 hotele). Przykładowo klientowi, który jest zainteresowany organizacją spotkania dla 600 uczestników i potrzebuje 10 sal oraz 400 pokoi gościnnych w Chinach, narzędzie Accor Meeting Hotel Finder zaproponuje 5 różnych hoteli spełniających powyższe kryteria.
Dysponujemy 2.000 miejsc, w których możliwe jest zorganizowanie spotkania, zlokalizowanych w hotelach wszystkich segmentów od luksusowego po ekonomiczny. Teraz oddajemy do użytku przyjazne organizatorom narzędzie, które pomaga wyszukać idealny obiekt zarówno na potrzeby małego spotkania czy imprezy integracyjnej jak i dużych zjazdów- wyjaśnia Ludovic Dupont – Dyrektor ds. Biur Podróży, Spotkań i Imprez w Accor. Głównym atutem tego narzędzia jest to, że obejmuje całą naszą sieć. Ponadto, jesteśmy jedyną grupą hotelową, która proponuje narzędzie o tak dużym zasięgu- dodaje.
Accor Meeting Hotel Finder jest dostępny na portalu Accor dedykowanym organizacji spotkań (meetings.accorhotels.com). Oferta Accor obejmuje szeroki wachlarz rozwiązań online do organizacji dostosowanych do potrzeb klienta imprez biznesowych w 2.000 hoteli dysponujących zapleczem konferencyjnym. Po zawężeniu wyników wyszukiwania organizatorzy spotkania mogą dokonać bezpośredniej rezerwacji online na potrzeby imprezy lub poprosić o przedstawienie ofert jednego lub kilku hoteli. Portal umożliwia porównanie do trzech hoteli według kryterium ceny, oferty gastronomicznej, usług i zaplecza rekreacyjnego.
Dodaj komentarz