Wysublimowany design stworzony dla hotelu Bristol, autorstwa londyńskiej projektantki Anity Rosato, został uhonorowany w konkursie International Hotel and Property Awards organizowanym przez magazyn wnętrzarski „Design et al” w kategorii Hotele od 50 do 200 pokoi. W tym roku w głosowaniu wzięło udział ponad 31 tysięcy designerów, architektów wnętrz i czytelników.
Konkurencja była silna, Anita Rosato rywalizowała z najważniejszymi nazwiskami w branży. Argumentem uzasadniającym przyznanie nagrody hotelowi Bristol było widoczne w projekcie bogactwo inspiracji. Renowacja Bristolu została wykonana z poszanowaniem jego bogactwa historycznego, stanowiąc wzorzec luksusu we współczesnym wydaniu. Jednym z najważniejszych celów renowacji było przywrócenie hotelu do czasów świetności – otwarcia w 1901 roku. Projektantka wskrzesiła ducha art nouveau z początku ubiegłego wieku. W ramach przeprowadzanych prac renowacyjnych projektanci zdołali wprowadzić kilka istotnych zmian funkcjonalnych: recepcja została przywrócona w swoje historyczne miejsce, bliżej wejścia, stanowiąc punkt spotkań i wypoczynku. Lobby zostało znacząco powiększone: głębokie fotele i marmurowe ściany, stylowe lustra w mosiężnych obramowaniach oraz odnowiony żyrandol, oświetlający platformę ze świeżo ściętymi kwiatami, stanowią powrót do oryginalnej koncepcji ogrodu zimowego.
Atmosferę recepcji buduje motyw sześciuset mosiężnych liści, który czerpie inspirację z naturalnej formy secesyjnych broszek, ręcznie tkany dywan, do którego wykorzystano oryginalne tkaniny z secesyjnym wzorem, niklowo-szklane wypełnienia ścian, wełniane zasłony oraz tłoczone panele z białej skóry. Udało się ponadto wygospodarować przestrzeń na Bristol Wine Bar, nowy koncept gastronomiczny, stworzony z myślą o warszawiakach i miłośnikach wina. Pokoje i apartamenty mają oczarowywać gości odcieniami kości słoniowej i błękitu – łagodnym tłem dla kontrastujących z nimi hebanowych mebli. Polerowany nikiel, szlachetne drewno, błyszczący lakier i lustra z ciętego szkła połączono z wykończeniami z satyny, moheru i najlepszej wełny, aby jak najpełniej oddać blask i dekadencję lat 20.
Konkurencja była silna, Anita Rosato rywalizowała z najważniejszymi nazwiskami w branży. Argumentem uzasadniającym przyznanie nagrody hotelowi Bristol było widoczne w projekcie bogactwo inspiracji. Renowacja Bristolu została wykonana z poszanowaniem jego bogactwa historycznego, stanowiąc wzorzec luksusu we współczesnym wydaniu. Jednym z najważniejszych celów renowacji było przywrócenie hotelu do czasów świetności – otwarcia w 1901 roku. Projektantka wskrzesiła ducha art nouveau z początku ubiegłego wieku. W ramach przeprowadzanych prac renowacyjnych projektanci zdołali wprowadzić kilka istotnych zmian funkcjonalnych: recepcja została przywrócona w swoje historyczne miejsce, bliżej wejścia, stanowiąc punkt spotkań i wypoczynku. Lobby zostało znacząco powiększone: głębokie fotele i marmurowe ściany, stylowe lustra w mosiężnych obramowaniach oraz odnowiony żyrandol, oświetlający platformę ze świeżo ściętymi kwiatami, stanowią powrót do oryginalnej koncepcji ogrodu zimowego.
Atmosferę recepcji buduje motyw sześciuset mosiężnych liści, który czerpie inspirację z naturalnej formy secesyjnych broszek, ręcznie tkany dywan, do którego wykorzystano oryginalne tkaniny z secesyjnym wzorem, niklowo-szklane wypełnienia ścian, wełniane zasłony oraz tłoczone panele z białej skóry. Udało się ponadto wygospodarować przestrzeń na Bristol Wine Bar, nowy koncept gastronomiczny, stworzony z myślą o warszawiakach i miłośnikach wina. Pokoje i apartamenty mają oczarowywać gości odcieniami kości słoniowej i błękitu – łagodnym tłem dla kontrastujących z nimi hebanowych mebli. Polerowany nikiel, szlachetne drewno, błyszczący lakier i lustra z ciętego szkła połączono z wykończeniami z satyny, moheru i najlepszej wełny, aby jak najpełniej oddać blask i dekadencję lat 20.
Dodaj komentarz