1 października zostala podpisana umowa pomiędzy Krynicką Organizacją Turystyczną a firmą Yieldplanet.com na dostarczenie systemu rezerwacyjnego, który będzie obsługiwal blisko 100 zrzeszonych obiektów noclegowych z Krynicy-Zdroju i okolic.
Na stronie internetowej www.krynica. org.pl system będzie miał wygląd klasycznej wyszukiwarki z możliwością rezerwacji online. Na poszczególnych stronach internetowych obiektów noclegowych będzie to tradycyjny moduł rezerwacyjny pokoi, które oferuje konkretny hotel, pensjonat, willa czy kwatera prywatna. – Z tego co wiemy jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce. Lokalne Organizacje Turystyczne dotychczas nie korzystały w pełni z możliwości, jakie daje im internet.
Technologia, którą dostarczymy Krynickiej Organizacji Turystycznej, znacznie usprawni sprzedaż miejsc noclegowych i da możliwość zdobycia większej liczby gości. Mam tutaj na myśli wdrożenie w kolejnym etapie współpracy naszego sztandarowego produktu, jakim jest Channel Manager – mówi Tomasz Wołek, sales manager Yieldplanet.com. Daniel Lisak, kierownik biura KOT, przyznaje, że o wprowadzeniu rezerwacji online w Krynicy myślano już od kilku lat.
– Widzimy, że wynajem pokoi nie może obyć się bez tego. Do niedawna tylko duże hotele korzystały z takich rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z tego, że również dla mniejszych obiektów noclegowych jest to przyszłość i obowiązek. Wiem, że jako Lokalna Organizacja Turystyczna jesteśmy tutaj prekursorem, podejrzewam jednak, że wkrótce także pozostałe LOT-y pójdą w nasze ślady.
Na stronie internetowej www.krynica. org.pl system będzie miał wygląd klasycznej wyszukiwarki z możliwością rezerwacji online. Na poszczególnych stronach internetowych obiektów noclegowych będzie to tradycyjny moduł rezerwacyjny pokoi, które oferuje konkretny hotel, pensjonat, willa czy kwatera prywatna. – Z tego co wiemy jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce. Lokalne Organizacje Turystyczne dotychczas nie korzystały w pełni z możliwości, jakie daje im internet.
Technologia, którą dostarczymy Krynickiej Organizacji Turystycznej, znacznie usprawni sprzedaż miejsc noclegowych i da możliwość zdobycia większej liczby gości. Mam tutaj na myśli wdrożenie w kolejnym etapie współpracy naszego sztandarowego produktu, jakim jest Channel Manager – mówi Tomasz Wołek, sales manager Yieldplanet.com. Daniel Lisak, kierownik biura KOT, przyznaje, że o wprowadzeniu rezerwacji online w Krynicy myślano już od kilku lat.
– Widzimy, że wynajem pokoi nie może obyć się bez tego. Do niedawna tylko duże hotele korzystały z takich rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z tego, że również dla mniejszych obiektów noclegowych jest to przyszłość i obowiązek. Wiem, że jako Lokalna Organizacja Turystyczna jesteśmy tutaj prekursorem, podejrzewam jednak, że wkrótce także pozostałe LOT-y pójdą w nasze ślady.
Dodaj komentarz