W 3-gwiazdkowym hotelu Edison w Poznaniu Baranowie 15 października odbyło się coroczne spotkanie przedstawicieli obiektów skupionych w sieci marketingowej Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels. W skład sieci wchodzi obecnie 290 hoteli w Europie (w tym 38 w Polsce) o standardzie od 2 do 4 gwiazdek. - Chcemy tworzyć przeciwwagę dla rozprzestrzeniającej się w Europie koncernowej, zunifikowanej usługi hotelowej.
Nie ustępujemy jednak koncernom w fachowości - mówiła do uczestników spotkania Renata Tranow, manager sieci. Według zapewnień przedstawicieli sieci Land-gut-Hotels minimalne wymogi dotyczące akcesu to: reprezentowanie etosu sieci, szyld marki, zlinkowanie stron, udział w programie lojalnościowym i wykupienie miejsca w co najmniej jednym katalogu rocznie. Licencję marki można już nabyć w cenie od tysiąca złotych, w zależności od ilości pokoi. Dotychczas działania grupy skierowane były przede wszystkim na gościa niemieckojęzycznego. W planach jest jednak wzmożona akwizycja klienta polskiego.
Grono dostawców branży hotelarstwa i gastronomii sieci Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels poszerzyły ostatnio dwie firmy. Od czerwca br. partnerem sieci została palarnia kawy J.J. Darbowen, zaś we wrześniu podpisano umowę ramową z Makro Cash and Carry Polska. Dzięki tym umowom hotele zrzeszone mogą korzystać z rabatów z racji przynależności do sieci. Ponadto centrala pertraktuje wielkość bonusów od obrotów rocznych grupy. - W Niemczech podobne umowy podpisane mamy z ok. 40 producentami i firmami usługowymi branży HoReCa - tłumaczy Helmut Tranow, założyciel sieci. Do końca roku sieć zamierza dysponować 310 obiektami partnerskimi (w tym 40 w Polsce) i osiągnąć 200 mln euro przychodów (45 mln zł w Polsce).
Nie ustępujemy jednak koncernom w fachowości - mówiła do uczestników spotkania Renata Tranow, manager sieci. Według zapewnień przedstawicieli sieci Land-gut-Hotels minimalne wymogi dotyczące akcesu to: reprezentowanie etosu sieci, szyld marki, zlinkowanie stron, udział w programie lojalnościowym i wykupienie miejsca w co najmniej jednym katalogu rocznie. Licencję marki można już nabyć w cenie od tysiąca złotych, w zależności od ilości pokoi. Dotychczas działania grupy skierowane były przede wszystkim na gościa niemieckojęzycznego. W planach jest jednak wzmożona akwizycja klienta polskiego.
Grono dostawców branży hotelarstwa i gastronomii sieci Stadt/Land/Schloss-gut-Hotels poszerzyły ostatnio dwie firmy. Od czerwca br. partnerem sieci została palarnia kawy J.J. Darbowen, zaś we wrześniu podpisano umowę ramową z Makro Cash and Carry Polska. Dzięki tym umowom hotele zrzeszone mogą korzystać z rabatów z racji przynależności do sieci. Ponadto centrala pertraktuje wielkość bonusów od obrotów rocznych grupy. - W Niemczech podobne umowy podpisane mamy z ok. 40 producentami i firmami usługowymi branży HoReCa - tłumaczy Helmut Tranow, założyciel sieci. Do końca roku sieć zamierza dysponować 310 obiektami partnerskimi (w tym 40 w Polsce) i osiągnąć 200 mln euro przychodów (45 mln zł w Polsce).
Dodaj komentarz