W dniach 30 września – 1 października 2013 r. firma Travelport gościła ponad 100 klientów, dziennikarzy oraz partnerów technologicznych na czwartej edycji konferencji Eastern European e-volve, która odbyła się w Pradze. Ideą konferencji było zebranie się liderów z tego szybko rozwijającego się regionu w celu omówienia najnowszych trendów w technologiach związanych z podróżami oraz wzrostu liczby rezerwacji podróży służbowych dokonywanych online.
Uczestnicy konferencji mogli czerpać wiedzę od specjalistów z dziedziny technologii, a także wziąć udział w dyskusji na temat szybkiego wzrostu liczby rezerwacji podróży służbowych w internecie, co pozwoli im w jak największym stopniu wykorzystywać pojawiające się przed ich firmami możliwości. Niedawne badanie przeprowadzone przez CWT Travel Management Institute pokazało, że spada wiek osób dokonujących rezerwacji i obecnie tzw. „pokolenie Y” odpowiada za ponad 25% podróży służbowych na całym świecie. Właśnie ta grupa oczekuje, że sposób i wygoda dokonywania rezerwacji podróży służbowych będą analogiczne jak w przypadku podróży prywatnych.
„Cieszę się, że miałem możliwość uczestniczyć w tegorocznej konferencji e-volve OTMC w Pradze” – powiedział Piotr Stępniewski, prezes zarządu eSKY.pl S.A. „Wydarzenia tego typu, są zawsze bardzo inspirujące dla firm takich jak eSKY.pl. Bilety lotnicze sprzedajemy od blisko dziecięciu lat, działamy na czterech rynkach: w Polsce, Bułgarii, Rumunii i Brazylii, żeby być konkurencyjni musimy zatem nieustannie udoskonalać nasze rozwiązania. Dotychczas niejednokrotnie nagradzano nas za innowacyjność, a spotkania takie jak E-volve są właśnie przyczynkiem do tego, by zacząć myśleć o zupełnie nowych rozwiązaniach. W Polsce mamy dobrze rozwinięty, duży dział podróży korporacyjnych, dlatego zainteresowało mnie prezentowane podczas konferencji rozwiązanie służące do organizacji, optymalizacji i rezerwacji podróży służbowych”.
Na dwudniowej konferencji poruszonych zostało wiele tematów, od doświadczeń linii easyJet z platformą Travelport Merchandising, która napędza silny wzrost rezerwacji biznesowych tych linii, po prezentację ATPI na temat ogromnego znaczenia standardów stosowanych przez firmy organizujące podróże służbowe na całym świecie. Wystąpieniom gości towarzyszyły prezentacje kierownictwa firmy Travelport. Przedstawiano innowacyjne funkcje oferowanych produktów oraz omawiano zmiany zachodzące w branży obecnie i prognozy na przyszłość.
„Nasza pozycja w branży turystycznej daje nam niepowtarzalną możliwość wspierania naszych klientów w uzyskiwaniu przewagi konkurencyjnej nie tylko poprzez udostępnianie naszych produktów i usług, ale przede wszystkim poprzez dzielenie się wiedzą na temat trendów w branży turystycznej na terenie Europy Wschodniej oraz w pozostałej części świata” — dodał Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający na Europę Wschodnią w firmie Travelport. „Przez inicjatywy pokroju e-volve pragniemy ułatwić dyskusję na temat technologii i standardów w sektorze podróży służbowych. Opinie zebrane na konferencji pomogą nam dodatkowo udoskonalić naszą ofertę dla tego szybko rozwijającego się kanału sprzedaży”.
Konferencję zwieńczyło wystąpienie dotyczące wkładu GTTP w zmiany w zakresie edukowania młodych ludzi w dziedzinie podróży i turystyki. Prace nad projektem cały czas postępują, aby w przyszłości zapewnić większą liczbę dobrych pracowników dla naszej branży.
Dodaj komentarz