Niezmiernie miło nam poinformować, że we wrześniu br. sprzedaż miesięcznika "Hotelarz" przekroczyła nieosiągalny do tej pory dla czasopism skierowanych do branży noclegowej poziom 3 tys. egzemplarzy. W chwili oddawania tego numeru "Hotelarza" do druku dysponujemy jedynie danymi o prenumeracie, zaś informacje z punktów sprzedaży są jeszcze niepełne.
Dane te będziemy mogli potwierdzić ostatecznie w połowie grudnia, gdy Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) opublikuje zweryfikowane wyniki rozpowszechniania za wrzesień. "HOTELARZ" każdego miesiąca ukazuje się w nakładzie ponad 4000 egzemplarzy z czego ponad 2/3 dociera płatnie do stałych Czytelników, a pozostała część jest dystrybuowana w ramach akcji promocyjnych, podczas targów, a także szkoleń Akademii Hotelarza. Do ZKDP poza "Hotelarzem" należy tylko "Świat Hoteli". Pozostałe cztery tytuły skierowane do branży noclegowej nie podają wysokości sprzedaży. Z informacji, jakimi dysponuje wydawnictwo PWS-ProMedia, wynika, że obecna sprzedaż "Hotelarza" jest wyższa niż wszystkich pozostałych tytułów łącznie. Za taki wynik dziękujemy wszystkim naszym Czytelnikom.
Dane te będziemy mogli potwierdzić ostatecznie w połowie grudnia, gdy Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) opublikuje zweryfikowane wyniki rozpowszechniania za wrzesień. "HOTELARZ" każdego miesiąca ukazuje się w nakładzie ponad 4000 egzemplarzy z czego ponad 2/3 dociera płatnie do stałych Czytelników, a pozostała część jest dystrybuowana w ramach akcji promocyjnych, podczas targów, a także szkoleń Akademii Hotelarza. Do ZKDP poza "Hotelarzem" należy tylko "Świat Hoteli". Pozostałe cztery tytuły skierowane do branży noclegowej nie podają wysokości sprzedaży. Z informacji, jakimi dysponuje wydawnictwo PWS-ProMedia, wynika, że obecna sprzedaż "Hotelarza" jest wyższa niż wszystkich pozostałych tytułów łącznie. Za taki wynik dziękujemy wszystkim naszym Czytelnikom.
Dodaj komentarz