ABC Inwestycji Hotelowych, pierwsze z nowego cyklu szkoleń w ramach Akademii Hotelarza, odbyło się 18 września w siedzibie redakcji "Hotelarza". W szkoleniu uczestniczyło 25 osób, które w większości reprezentowały podmioty zainteresowane inwestycjami na rynku noclegowym.
"Rozgrzewką" i wprowadzeniem w tematykę szkolenia było wystąpienie Andrzeja Szafrańskiego, redaktora naczelnego "Hotelarza", dotyczące rynku hotelowego w Polsce
Szkolenie otworzył Andrzej Szafrański, redaktor naczelny "Hotelarza", który scharakteryzował trendy na polskim rynku noclegowym, naszkicował obraz realizowanych obecnie inwestycji oraz prognozy dotyczące ruchu turystycznego. Jacek Piasta, doradca hotelarski i konsultant projektów inwestycyjnych, w trakcie swego pierwszego wykładu opowiedział o tym, jak dobrze zaprojektować hotel, w jaki sposób dokonać wyboru architekta i dostawców usług na poszczególnych etapach projektowania i budowy obiektu noclegowego. Drugi z wykładów Jacka Piasty dotyczył elementów marketingu, które powinny towarzyszyć budowie hotelu. Krzysztof Czekaj, licencjonowany zarządca nieruchomości, zaprezentował wymagania dotyczące zarządzania nieruchomościami hotelowymi w świetle ustawy o gospodarce nieruchomościami. Pani Dorota Filant, z banku Westdeutsche Immobilen Bank, opowiedziała nie tylko o sposobach finansowania inwestycji hotelowych, ale również o pułapkach, jakie mogą czyhać na inwestorów wybierających taki a nie inny sposób szukania pieniędzy na budowę hoteli. Natomiast Pani Hanna Jakonowska, z Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki, przedstawiła otoczenie prawne bazy noclegowej, czyli przepisy kategoryzacyjne oraz proponowane zmiany w nowelizacji ustawy o usługach turystycznych. W anonimowych ankietach uczestnicy szkolenia podkreślali wysoki poziom merytoryczny szkolenia oraz przystępny sposób przekazywania treści. Sponsorem szkolenia była firma informatyczna HS Partner Pro-Test SA.
Problemy związane z finansowaniem inwestycji hotelowych przedstawiła Dorota Filant
"Rozgrzewką" i wprowadzeniem w tematykę szkolenia było wystąpienie Andrzeja Szafrańskiego, redaktora naczelnego "Hotelarza", dotyczące rynku hotelowego w Polsce
Szkolenie otworzył Andrzej Szafrański, redaktor naczelny "Hotelarza", który scharakteryzował trendy na polskim rynku noclegowym, naszkicował obraz realizowanych obecnie inwestycji oraz prognozy dotyczące ruchu turystycznego. Jacek Piasta, doradca hotelarski i konsultant projektów inwestycyjnych, w trakcie swego pierwszego wykładu opowiedział o tym, jak dobrze zaprojektować hotel, w jaki sposób dokonać wyboru architekta i dostawców usług na poszczególnych etapach projektowania i budowy obiektu noclegowego. Drugi z wykładów Jacka Piasty dotyczył elementów marketingu, które powinny towarzyszyć budowie hotelu. Krzysztof Czekaj, licencjonowany zarządca nieruchomości, zaprezentował wymagania dotyczące zarządzania nieruchomościami hotelowymi w świetle ustawy o gospodarce nieruchomościami. Pani Dorota Filant, z banku Westdeutsche Immobilen Bank, opowiedziała nie tylko o sposobach finansowania inwestycji hotelowych, ale również o pułapkach, jakie mogą czyhać na inwestorów wybierających taki a nie inny sposób szukania pieniędzy na budowę hoteli. Natomiast Pani Hanna Jakonowska, z Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki, przedstawiła otoczenie prawne bazy noclegowej, czyli przepisy kategoryzacyjne oraz proponowane zmiany w nowelizacji ustawy o usługach turystycznych. W anonimowych ankietach uczestnicy szkolenia podkreślali wysoki poziom merytoryczny szkolenia oraz przystępny sposób przekazywania treści. Sponsorem szkolenia była firma informatyczna HS Partner Pro-Test SA.
Problemy związane z finansowaniem inwestycji hotelowych przedstawiła Dorota Filant
Jacek Piasta , doświadczony hotelarz i wykładowca, zawsze czymś zaskakuje uczestników szkoleń i potrafi skupić na sobie ich uwagę
Dodaj komentarz