Anna Owczarek,
dyrektor ds. rozwoju Międzynarodowych Targów Polska
Artur Szuba,
specjalista PR & Event, Międzynarodowe Targi Polska
Branża HoReCa jest jedną z najbardziej popularnych branż wśród organizatorów i uczestników imprez targowych. W 2008 roku w większości krajów europejskich odbyły się lub dopiero odbędą targi poświęcone produktom dla hoteli i gastronomii
Targi dla branży HoReCa mają długą tradycję. Niektóre z imprez odbywają się już od przeszło 80 lat. Przez ten czas zmieniał się ich zasięg i formuła, a także prezentacje firm, tak jak ewoluowała branża oraz sama koncepcja targów. Niezmienne jest natomiast zainteresowanie targami ze strony firm oferujących produkty dla hotelarstwa i gastronomii oraz odbiorców ich oferty. Trudno bowiem wyobrazić sobie lepsze narzędzie promocji.
dyrektor ds. rozwoju Międzynarodowych Targów Polska
Artur Szuba,
specjalista PR & Event, Międzynarodowe Targi Polska
Branża HoReCa jest jedną z najbardziej popularnych branż wśród organizatorów i uczestników imprez targowych. W 2008 roku w większości krajów europejskich odbyły się lub dopiero odbędą targi poświęcone produktom dla hoteli i gastronomii
Targi dla branży HoReCa mają długą tradycję. Niektóre z imprez odbywają się już od przeszło 80 lat. Przez ten czas zmieniał się ich zasięg i formuła, a także prezentacje firm, tak jak ewoluowała branża oraz sama koncepcja targów. Niezmienne jest natomiast zainteresowanie targami ze strony firm oferujących produkty dla hotelarstwa i gastronomii oraz odbiorców ich oferty. Trudno bowiem wyobrazić sobie lepsze narzędzie promocji.
Kazimierz Kowalski
prezes fundacji Polish Prestige Hotels & Resorts
- Targi hotelarskie w Polsce są potrzebne przede wszystkim ze względu na zmiany strukturalne zachodzące w branży hotelarskiej w ostatnich kilkunastu latach. Nie dotyczy to globalnych sieci hotelowych, bo one rozwiązują swoje problemy przez utrwalone kanały kooperacyjne, ale targi są pomocne głównie inwestorom pochodzącym spoza branży hotelarskiej, a inwestującym w hotele. Targi umożliwiają takim inwestorom szybsze rozpoznanie rynku turystycznego oraz ułatwiają pozyskanie efektywnych kanałów zaopatrzeniowych i sprzedażowych. W ostatnich latach powstaje na polskim rynku duża liczba nowych, zwykle niewielkich obiektów hotelarskich. Ta tendencja rozwojowa utrzymuje się nadal i nie widać oznak jej zahamowania w najbliższym czasie.
[...]
prezes fundacji Polish Prestige Hotels & Resorts
- Targi hotelarskie w Polsce są potrzebne przede wszystkim ze względu na zmiany strukturalne zachodzące w branży hotelarskiej w ostatnich kilkunastu latach. Nie dotyczy to globalnych sieci hotelowych, bo one rozwiązują swoje problemy przez utrwalone kanały kooperacyjne, ale targi są pomocne głównie inwestorom pochodzącym spoza branży hotelarskiej, a inwestującym w hotele. Targi umożliwiają takim inwestorom szybsze rozpoznanie rynku turystycznego oraz ułatwiają pozyskanie efektywnych kanałów zaopatrzeniowych i sprzedażowych. W ostatnich latach powstaje na polskim rynku duża liczba nowych, zwykle niewielkich obiektów hotelarskich. Ta tendencja rozwojowa utrzymuje się nadal i nie widać oznak jej zahamowania w najbliższym czasie.
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz