1 sierpnia ruszył w Krakowie drugi po Wrocławiu hotel marki PURO ze 138 pokojami, strefą konferencyjną, gastronomiczną i podziemnym parkingiem. Nowy hotel zlokalizowany jest na ul. Pawiej przy Galerii Krakowskiej i dworcu PKP. W 2014 sieć planuje uruchomienie kolejnych obiektów w Gdańsku i Poznaniu.
PURO Hotels – polska sieć hotelarska stworzona przez norweską grupę kapitałową Genfer – wprowadza na rynek hotele nowej generacji, ze zminimalizowaną liczbą obsługi, zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi i nowoczesnym designem. Hotele te, działające w kategorii 3-gwiazdkowej, są w dużej mierze „samoobsługowe”: gość sam się melduje i wymeldowuje, steruje ustawieniami swojego pokoju za pomocą jednego panelu i ma do dyspozycji urządzenia umożliwiające mu podłączanie własnego sprzętu mobilnego. Hasło przewodnie marki „PURO Hotel. Cool. Affordable. Luxury” określa ideę przyświecającą sieci, czyli połączenie najwyższego poziomu designu, wygodnych rozwiązań technologicznych i przystępnej ceny. – Zależy nam, by goście płacąc za PURO Hotel mieli świadomość, że płacą jedynie za rzeczy, z których korzystają i że nie muszą pokrywać kosztów utrzymania restauracji czy siłowni – podkreśla Rune Askevold, dyrektor zarządzający Puro Hotels. – Taka filozofia pozwoliła nam na stworzenie nowego modelu biznesowego w branży hotelarskiej, który zapewnia luksusowe warunki za przystępną cenę. Jedną z cech wyróżniających PURO Hotels jest nowoczesny design. Marka współpracuje z najlepszymi lokalnymi biurami projektowymi, m.in. pracownią architektoniczną APA Hubka, a za wnętrza odpowiada znana brytyjska agencja Blacksheep. – Najwyższa jakość wystroju, wpasowanie się do architektury miasta oraz różniące się od siebie projekty każdego kolejnego PURO Hotel powodują, że sieć wykracza poza standardy swojej kategorii – przekonuje Rune Askevold. W hotelach wprowadzono kilka innowacyjnych rozwiązań. W recepcji na gości czekają check-in kioski, w których można zameldować się samodzielnie lub z pomocą concierge. Dotykowy panel sterujący, panel dokujący przy łożku czy inteligentna kontrola światła to niektóre z udogodnień stosowanych w pokojach PURO Hotels. Do dyspozycji gości jest również przestronna strefa lounge, która ma „socjalizować” gości ze sobą: w wolnej chwili mogą napić się darmowej kawy z samoobsługowego ekspresu, poczytać gazetę na tablecie, a wieczorami obejrzeć mecz czy pokaz filmowy na dużym ekranie w przyjaznej atmosferze. Pierwszy PURO Hotel powstał dwa lata temu w centrum Wrocławia i zdobył już sobie miano jednego z najlepszych obiektów w Polsce (zdobył m.in. tytuł „Hotelu z Pomysłem 2012”), podbijając też gusta gości. W drugiej połowie przyszłego roku otwarte mają być kolejne hotele tej sieci w Gdańsku ze 100 pokojami przy ul. Stągiewnej i w Poznaniu ze 140 pokojami na Starym Mieście przy ul. Wronickiej. Sieć poszukuje też odpowiednich lokalizacji w Warszawie, Łodzi i Katowicach.
PURO Hotels – polska sieć hotelarska stworzona przez norweską grupę kapitałową Genfer – wprowadza na rynek hotele nowej generacji, ze zminimalizowaną liczbą obsługi, zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi i nowoczesnym designem. Hotele te, działające w kategorii 3-gwiazdkowej, są w dużej mierze „samoobsługowe”: gość sam się melduje i wymeldowuje, steruje ustawieniami swojego pokoju za pomocą jednego panelu i ma do dyspozycji urządzenia umożliwiające mu podłączanie własnego sprzętu mobilnego. Hasło przewodnie marki „PURO Hotel. Cool. Affordable. Luxury” określa ideę przyświecającą sieci, czyli połączenie najwyższego poziomu designu, wygodnych rozwiązań technologicznych i przystępnej ceny. – Zależy nam, by goście płacąc za PURO Hotel mieli świadomość, że płacą jedynie za rzeczy, z których korzystają i że nie muszą pokrywać kosztów utrzymania restauracji czy siłowni – podkreśla Rune Askevold, dyrektor zarządzający Puro Hotels. – Taka filozofia pozwoliła nam na stworzenie nowego modelu biznesowego w branży hotelarskiej, który zapewnia luksusowe warunki za przystępną cenę. Jedną z cech wyróżniających PURO Hotels jest nowoczesny design. Marka współpracuje z najlepszymi lokalnymi biurami projektowymi, m.in. pracownią architektoniczną APA Hubka, a za wnętrza odpowiada znana brytyjska agencja Blacksheep. – Najwyższa jakość wystroju, wpasowanie się do architektury miasta oraz różniące się od siebie projekty każdego kolejnego PURO Hotel powodują, że sieć wykracza poza standardy swojej kategorii – przekonuje Rune Askevold. W hotelach wprowadzono kilka innowacyjnych rozwiązań. W recepcji na gości czekają check-in kioski, w których można zameldować się samodzielnie lub z pomocą concierge. Dotykowy panel sterujący, panel dokujący przy łożku czy inteligentna kontrola światła to niektóre z udogodnień stosowanych w pokojach PURO Hotels. Do dyspozycji gości jest również przestronna strefa lounge, która ma „socjalizować” gości ze sobą: w wolnej chwili mogą napić się darmowej kawy z samoobsługowego ekspresu, poczytać gazetę na tablecie, a wieczorami obejrzeć mecz czy pokaz filmowy na dużym ekranie w przyjaznej atmosferze. Pierwszy PURO Hotel powstał dwa lata temu w centrum Wrocławia i zdobył już sobie miano jednego z najlepszych obiektów w Polsce (zdobył m.in. tytuł „Hotelu z Pomysłem 2012”), podbijając też gusta gości. W drugiej połowie przyszłego roku otwarte mają być kolejne hotele tej sieci w Gdańsku ze 100 pokojami przy ul. Stągiewnej i w Poznaniu ze 140 pokojami na Starym Mieście przy ul. Wronickiej. Sieć poszukuje też odpowiednich lokalizacji w Warszawie, Łodzi i Katowicach.
Dodaj komentarz