Autor: Maciej Grelowski
Maciej Grelowski
Autor jest hotelarzem. W latach 1992–2004 był prezesem zarządu spółki ORBIS SA
Tytułowy problem powrócił w dyskusjach moich kolegów za sprawą apelu, jaki
wystosował do wszystkich zainteresowanych nestor polskiego hotelarstwa, pan Tadeusz Tulibacki, w styczniowym numerze „Hotelarza”.
Odkąd sięgam pamięcią, problem jedności polskich hotelarzy, tak jak i innych polskich środowisk gospodarczych, był przysłowiową kwadraturą koła.
Było źle, jest źle
Dla uproszczenia wywodu o tym, jakie działania należałoby podjąć w środowisku, będę kontynuował rozważania o teraźniejszości i ewentualnej przyszłości (rozważania historyczne pozostawię teoretykom tematu). Taki zabieg samookreślenia dla celów felietonowych jest prosty i – w zależności od samodyscypliny piszącego – łatwy
w realizacji. Jednak w życiu trudno odrzucić doświadczenie i przekonania z przeszłości. I właśnie ten brak możliwości „skasowania” waśni i dąsów z przeszłości obciąża (niestety skutecznie) tera [...]
Autor jest hotelarzem. W latach 1992–2004 był prezesem zarządu spółki ORBIS SA
Tytułowy problem powrócił w dyskusjach moich kolegów za sprawą apelu, jaki
wystosował do wszystkich zainteresowanych nestor polskiego hotelarstwa, pan Tadeusz Tulibacki, w styczniowym numerze „Hotelarza”.
Odkąd sięgam pamięcią, problem jedności polskich hotelarzy, tak jak i innych polskich środowisk gospodarczych, był przysłowiową kwadraturą koła.
Było źle, jest źle
Dla uproszczenia wywodu o tym, jakie działania należałoby podjąć w środowisku, będę kontynuował rozważania o teraźniejszości i ewentualnej przyszłości (rozważania historyczne pozostawię teoretykom tematu). Taki zabieg samookreślenia dla celów felietonowych jest prosty i – w zależności od samodyscypliny piszącego – łatwy
w realizacji. Jednak w życiu trudno odrzucić doświadczenie i przekonania z przeszłości. I właśnie ten brak możliwości „skasowania” waśni i dąsów z przeszłości obciąża (niestety skutecznie) tera [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz