Fundacja to nowa koncepcja organizacji programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts. Program stale się rozwija. Ostatnio przyjęty został do tego elitarnego grona czterogwiazdkowy Hotel Haffner w Sopocie.
Utworzony pod koniec 1997 roku program nieustannie się zmienia – jeszcze rok temu działały dwa programy marketingowe: Polish Prestige Hotels oraz Polish Prestige Resorts. Pierwszy zrzeszał hotele miejskie, kierujące swoją ofertę głównie do klienta biznesowego, drugi – hotele wypoczynkowe i rekreacyjne. Nieco inne były kryteria jakościowe określające zasady przyjmowania do obydwu programów: wyższe wymagania dotyczące gastronomii i części hotelowej stawiano hotelom biznesowym.
W przypadku obiektów o ch [...]
Utworzony pod koniec 1997 roku program nieustannie się zmienia – jeszcze rok temu działały dwa programy marketingowe: Polish Prestige Hotels oraz Polish Prestige Resorts. Pierwszy zrzeszał hotele miejskie, kierujące swoją ofertę głównie do klienta biznesowego, drugi – hotele wypoczynkowe i rekreacyjne. Nieco inne były kryteria jakościowe określające zasady przyjmowania do obydwu programów: wyższe wymagania dotyczące gastronomii i części hotelowej stawiano hotelom biznesowym.
W przypadku obiektów o ch [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz