Autor: Krzysztof Czekaj
Krzysztof Czekaj
Autor jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości z firmy Partner Consulting,
współpracuje m.in. z grupą DSV.
Jako rzeczoznawca majątkowy wyceniał m.in. wartość obiektów przeznaczonych na działalność hotelarską i gastronomiczną
Nie da się ukryć, że EURO 2012, które obecnie jest bardziej hasłem marketingowym niż obietnicą przyszłych zysków, wpłynęło na ożywienie rynku nieruchomości. Szczególnie związanym z obiektami noclegowymi, prowadzeniem działalności gastronomicznej i rozrywkowej. Warto się więc zastanowić, jaką wartość ma, czy też może mieć, posiadana przez nas nieruchomość
Co dobrego może wyniknąć dla właściciela nieruchomości ze znajomości zasad wyceny jego aktywów? Niewątpliwe najcenniejszym zazwyczaj składnikiem jest nieruchomość. Nieruchomość to sam grunt wraz z naniesieniami, czyli tym, co na nim postawiono. Może to być dom mieszkalny, zabudowania przemysłowe, powierzchnie biurowe lub magazynowe albo...obiekt noclegowy.
Ta część aktywów inwestora, z uwagi na indywidualność architektury i niemobilność, w czasie dekoniunktury bywa często trudna do zbycia. Ale gdzież nam do tak czarnego scenariusza! Przed nami EURO [...]
Autor jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości z firmy Partner Consulting,
współpracuje m.in. z grupą DSV.
Jako rzeczoznawca majątkowy wyceniał m.in. wartość obiektów przeznaczonych na działalność hotelarską i gastronomiczną
Nie da się ukryć, że EURO 2012, które obecnie jest bardziej hasłem marketingowym niż obietnicą przyszłych zysków, wpłynęło na ożywienie rynku nieruchomości. Szczególnie związanym z obiektami noclegowymi, prowadzeniem działalności gastronomicznej i rozrywkowej. Warto się więc zastanowić, jaką wartość ma, czy też może mieć, posiadana przez nas nieruchomość
Co dobrego może wyniknąć dla właściciela nieruchomości ze znajomości zasad wyceny jego aktywów? Niewątpliwe najcenniejszym zazwyczaj składnikiem jest nieruchomość. Nieruchomość to sam grunt wraz z naniesieniami, czyli tym, co na nim postawiono. Może to być dom mieszkalny, zabudowania przemysłowe, powierzchnie biurowe lub magazynowe albo...obiekt noclegowy.
Ta część aktywów inwestora, z uwagi na indywidualność architektury i niemobilność, w czasie dekoniunktury bywa często trudna do zbycia. Ale gdzież nam do tak czarnego scenariusza! Przed nami EURO [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz