W Monako o trendach SPA

Od 18 do 20 stycznia, hala wystaw Grimaldi w Monte Carlo stała się miejscem spotkań hotelarzy, architektów, designerów, specjalistów, producentów i dostawców sprzętu i wyposażenia dla SPA&wellness.
W sumie w targach Monaco Spa Event 2008 wzięło udział 95 wystawców oraz 3,9 tys. zwiedzających. Ambicją imprezy jest zajęcie pierwszego miejsca na liście europejskich targów dla tej branży.


Tegoroczna oferta targów mówiła o "Trzech w jednym": hali wystawowej, międzynarodowej konferencji "Spa Sympodium" oraz warsztatach biznesowych, które przyciągnęły wielu zagranicznych gości, wykładowców, ambasadorów prestiżowych marek i międzynarodową prasę. Leitmotyw targów nawiązywał do istoty SPA, czyli doświadczenia uczuciowego.

Na wyodrębnionym obszarze targów specjalna inscenizacja odwoływała się do pięciu ludzkich zmysłów. Słuch przedstawiała firma Bang&Olufsen, smak producent herbaty Artedelricevere, dotyk firma Technogym, wzrok producent kafelków Carthusia, zaś powonienia perfumeria Bisazza.
Tegoroczne targi w Monaco zapowiadają, że wojna handlowa na rynku SPA staje się dla firm wiodących w branży coraz bardziej skomplikowana. Przede wszystkim chodzi tu o opanowanie sztuki walki "ze sztuką" a nie walki na najnowszy sprzęt i wyposażenie technologiczne salonów. Przyszłoroczna impreza The Monaco Spa Event odbędzie się w dniach 12-14 lutego 2009.




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *