Pierwsze takie e-Travel Forum 2008

Blisko 200 uczestników wzięło udział w dwudniowej konferencji e-Travel Forum, która odbyła się w dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie. Konferencja poświęcona została wyzwaniom, jakie stwarza internet dla branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych online, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu.
Prelegenci z firm o największym doświadczeniu przedstawili obecne trendy w e-commerce, dostępne technologie, dobór źródeł informacji o kliencie oraz zasad analiz zachowań klientów, możliwości tworzenia stron internetowych, pozycjonowanie i reklamę w internecie poprzez wyszukiwarki internetowe i programy partnerskie. Wiele miejsca w wystąpieniach poświęcono obsłudze klienta poprzez contact center, systemy zarządzania i gromadzenia informacji handlowych CRM, tworzenie oferty dla firm (B2B) oraz przestrzeganiu standardów usability (przystępności dla odbiorcy) w tworzeniu stron internetowych. Konferencja stworzyła wyjątkową szansę poznania ekspertów specjalizujących się w tych nowych dziedzinach oraz firm oferujących usługi, które mogą zadecydować o losach firm w warunkach narastającej globalnej konkurencji, w szczególności w branży turystycznej.
Partnerem merytorycznym konferencji był Amadeus Polska. Patronat nad konferencją objęła m.in. Polska Organizacja Turystyczna, a spośród mediów "Hotelarz" i "Rynek Turystyczny".




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *