1,7 tys. hotelarzy z ponad 60 krajów wzięło udział w 16. edycji International Hotel Investment Forum w Berlinie. Ta trzydniowa impreza to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w branży. Tu ogłaszane są m.in. strategiczne plany rozwoju sieci hotelarskich jak wspólny projekt Marriott International i IKEA powołania do życia nowej marki Moxy, czy transakcje o wartości 300 mln euro.
Na ITIF w salach hotelu InterContinental spotykają się czołowi hotelarze, szefowie największych sieci, finansiści, deweloperzy doradcy, aby przedstawić i poznać najważniejsze trendy hotelarskie, innowacje i najlepsze praktyki oraz podyskutować o nich.
O trudnym rynku i nowych projektach
W sesji otwierającej Forum, która dotyczyła kwestii makroekonomicznych w Europie, zasadnicza teza dotyczyła przejścia z fazy kryzysu ekonomicznego do fazy kryzysu społeczno-politycznego. Spadek dochodów, wzrost bezrobocia, niestabilne rządy, to tylko niektóre czynniki mające istotny wpływ na rynek hotelowy. Ograniczenie wydatków na podróże służbowe i wyjazdy prywatne wymaga coraz większych wysiłków ze strony operatorów hotelowych, wobec których właściciele hoteli mają coraz większe wymagania. Nierzadko zdarza się wypowiedzenie przez właściciela umowy zarządzania sieci hotelowej i prowadzenie obiektu samemu. Alternatywą dla sieci hotelowych stają się również zrzeszenia hoteli takie jak World Hotels czy Preferred Hotel Group, które wspierają właścicieli w zakresie marketingu i dystrybucji. Sieci hotelowe coraz częściej kreują nowe produkty będące odpowiedzią na zmiany spowodowane kryzysem. Sieć Marriott ogłosiła stworzenie nowej marki hoteli ekonomicznych Moxy, które charakateryzować się będą nowoczesnym designem, udogodnieniami hi-tech, ograniczonym serwisem oraz przystępnymi cenami. Dzięki strategicznemu partnerowi – firmie IKEA w ciągu najbliższych [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz