Autor: Ewa Strozik
Ewa Strozik
Autorka jest ekspertem w dziedzinie tkanin i współwłaścicielem
pracowni zasłon i firan NEPO s.c.
Wykończenie wnętrz i kolorystyka hoteli konferencyjnych powinna być różna od barw i tkanin dominujących w hotelach tranzytowych lub wypoczynkowych. Niezależnie od mód, dobór kolorystyki odpowiedni do przeznaczenia pomieszczeń hotelowych to przynajmniej połowa sukcesu
W poprzednim materiale przedstawiłam podstawowe zasady dobierania takich elementów budujących nastrój w pokoju hotelowym, jak zasłony i narzuty. W tym skoncentruję się na doborze kolorów oraz wymaganiach atestowych, jakie muszą spełniać tkaniny używane do dekoracji wnętrz pokojów hotelowych.
Dobór kolorów
Kolor we wnętrzu pokoju gościnnego jest pierwszym elementem rzucającym się w oczy, gdy stajemy w progu. Kolory harmonizujące i dobrane zgodnie z przeznaczeniem pomieszczeń hotelowych to połowa sukcesu. Już stając przy recepcji wiem, do jakiego rodzaju hotelu weszłam. Inaczej operujemy kolorem, urządzając hotel, gdzie klienci spędzają wczasy, a inaczej tam, gdzie zatrzymują się dla załatwienia interesów lub szkolenia w obcym mieście czy kraju. Dziś pokoje hote [...]
Autorka jest ekspertem w dziedzinie tkanin i współwłaścicielem
pracowni zasłon i firan NEPO s.c.
Wykończenie wnętrz i kolorystyka hoteli konferencyjnych powinna być różna od barw i tkanin dominujących w hotelach tranzytowych lub wypoczynkowych. Niezależnie od mód, dobór kolorystyki odpowiedni do przeznaczenia pomieszczeń hotelowych to przynajmniej połowa sukcesu
W poprzednim materiale przedstawiłam podstawowe zasady dobierania takich elementów budujących nastrój w pokoju hotelowym, jak zasłony i narzuty. W tym skoncentruję się na doborze kolorów oraz wymaganiach atestowych, jakie muszą spełniać tkaniny używane do dekoracji wnętrz pokojów hotelowych.
Dobór kolorów
Kolor we wnętrzu pokoju gościnnego jest pierwszym elementem rzucającym się w oczy, gdy stajemy w progu. Kolory harmonizujące i dobrane zgodnie z przeznaczeniem pomieszczeń hotelowych to połowa sukcesu. Już stając przy recepcji wiem, do jakiego rodzaju hotelu weszłam. Inaczej operujemy kolorem, urządzając hotel, gdzie klienci spędzają wczasy, a inaczej tam, gdzie zatrzymują się dla załatwienia interesów lub szkolenia w obcym mieście czy kraju. Dziś pokoje hote [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz