ŁAZIENKOWE TRENDY wanny i prysznice

Autor: Anna Patoleta

Rozmowa z Markiem Piosikiem, członkiem zarządu firmy Kaldewei Polska, o tendencjach na rynku łazienek hotelowych.

Hotelarze mają ciągle wiele dylematów związanych z wyposażeniem łazienek. Co Pana zdaniem powinni wybrać – wannę, prysznic czy też oba te rozwiązania?

Sądzę, że jeżeli hotelarze chcą zapewnić klientom poczucie komfortu i wyjątkowości to powinni zdecydować się i na wannę, i na prysznic. Rola wanny w łazience w ostatnich latach zasadniczo się zmieniła. Jest ona w tej chwili przede wszystkim miejscem relaksu, oddechu po trudach dnia codziennego, a w mniejszym stopniu pełni funkcję higieniczną. Te zadania przejął prysznic. Gość hotelowy może więc rano skorzystać z prysznica, a wieczorem, po powrocie do pokoju, wygodnie ułożyć się w wannie i zrelaksować bez konieczności wychodzenia do hotelowego SPA. Daje to poczucie intymnego odprężenia, które na pewno nie pozostanie obojętne dla oceny całości oferty hotelu.

 

To jednak rozwiązanie dla dużych łazienek hotelowych. A co z hotelami, które oferują gościom nieco mniejsze powierzchnie?

Na pewno można wtedy zaproponować wannę tzw. kombi, czyli wannę z funkcją prysznica. Potrzebna jest wanna o odpowiednim kształcie, parawan oraz dobrze dobrana armatura. Takie rozwiązanie pozwala rano cieszyć się zaletami prysznica, a po południu, kiedy gość wraca zmęczony po swoich zajęciach, pozwala mu skorzystać z zalet wanny. Na pewno ta część wanny, która pełni funkcję quasi brodzika powinn

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *