Hilton Hotels & Resorts uruchomi w styczniu specjalną stronę w ramach programu Hilton Mom Voyage, na której 15 amerykańskich mam będzie dzieliło się swoimi doświadczeniami z podróży i noclegów w obiektach Hiltona.
Hilton Worldwide przeprowadził wcześniej zakrojony na szeroką skalę program wyboru odpowiednich osób. – Nasze badania pokazały, że matki odgrywają decydują rolę w procesie planowania wakacji. Tworząc forum dla mam i ojców, na którym mogli dzielić się swoimi spostrzeżenia, opiniami i doświadczeniami chcieliśmy pomóc turystom lepiej poznać nasze portfolio hoteli, aby mogli znaleźć obiekty, które najlepiej spełnią ich oczekiwania pod kątem wartościowego spędzenia czasu z rodziną – tłumaczy Bonnie Campagnuolo, dyrektor działu global brand marketing w Hilton Hotels & Resorts.
Uczestnicy programu Hilton Mom Voyage będą dzielili się swoimi opiniami przez 18 miesięcy na specjalnej stronie www.HiltonMomVoyage.com. Na stronie także inne mamy i ojcowie będą mogli szukać porad przez zadawanie pytań uczestnikom, jak również dzielić się swoimi doświadczeniami. Każda z wyselekcjonowanych mam będzie wysyłana na sześciodniowe wakacje all inclusive do jednego z hoteli Hiltona w USA. Kandydaci do udziału w programie musieli odpowiedzieć na pięć pytań dotyczących ich stylu podróżowania, przedstawić swoją osobowość oraz informacje o swojej rodzinie. Wybrani uczestnicy musieli mieć przynajmniej jedno dziecko między 4. a 12. rokiem życia, wykazywać się chęcią podróżowania z rodziną, posiadać umiejętności dobrego pisania i umiejętność barwnego opowiadania. Musieli też być w stanie zapłacić za jednodniową sesję treningową przygotowującą ich do udziału w tej akcji.•
Dodaj komentarz