Tworzą sieć, bo liczą na EURO

 Na bazie pięciu obiektów noclegowych należących do Jastrzębskiej Agencji Turystycznej (JAT) szwedzka firma Cebo Konsult zamierza zbudować w Polsce sieć czterogwiazdkowych hoteli. Szef Cebo Konsulit Patrik Gransater chce w ciągu najbliższych trzech-czterech lat rozbudować sieć obiektów noclegowych, które będą działały pod marką JAT Diament do co najmniej 15-20 obiektów, przede wszystkim w miastach mających powyżej 250 tys. mieszkańców.


Cebo Consult wygrała przetarg ogłoszony przez Jastrzębską Spółkę Węglową na sprzedaż JAT, oferując za nią 23,1 mln zł.
W kupionych od JSW hotelach, na ktorych modernizację ich dotychczasowy właściciel wydał
ok. 6 mln euro, inwestor planuje wprowadzenie drobnych zmian, mających na celu głównie podniesenie standardu wnętrz oraz szkolenie pracowników. Ma to pochłonąć łącznie 10-15 mln zł. Inspiracją dla Szwedów są Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej EURO 2012 i niedostateczna wielkość średniej bazy noclegowej w Polsce.





Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *