Poznańscy hotelarze, restauratorzy i organizacje turystyczne zamierzają powołać fundację, która będzie promować miasto na własny koszt. Chęć przystąpienia do niej zgłosiło już ponad 30 firm i instytucji. Wzorem dla nowotworzonej organizacji jest Fundacja Warsaw Destination Alliance, która odnosi już sukcesy.
Dzięki jej działaniom materiały promocyjne stolicy ukazały się na stronie internetowej CNN, a kampanię reklamową w BBC - według badań telewizji - obejrzało 9,6 mln wpływowych Europejczyków.
W stolicy Wielkopolski warszawskie wzorce starał się przeszczepić założyciel fundacji Alex Kloszewski.
- Musimy się zastanowić, co w Poznaniu jest godne uwagi - uważa Kloszewski. - Na pewno bardzo ważną rolę odgrywają Międzynarodowe Targi Poznańskie, w których uczestniczy wielu wystawców z różnych zakątków świata.
Do tego należy dołączyć kalendarz stałych imprez wpisanych w życie miasta. Sądzę, że pod koniec września uda się załatwić wszystkie formalności i fundacja będzie mogła rozpocząć działalność. Nie ukrywam, że wiele zależy od zainteresowania i zaangażowania przyszłych członków. Ważne, by poznańscy hotelarze, restauratorzy, przedstawiciele firm turystycznych wiedzieli w tych działaniach szansę dla siebie.
Na pomysł zjednoczenia sił poznańskich hotelarzy, restauratorów i przedstawicieli branży turystycznej wpadła Iva Trifonov, dyrektor poznańskiego hotelu Sheratorn, która była w zarządzie Warsaw Destination Alliance.
Do założenia podobnej fundacji przymierza się Gdańsk. Półtora roku temu powstała Łódź Destination Alliance. wn
Dzięki jej działaniom materiały promocyjne stolicy ukazały się na stronie internetowej CNN, a kampanię reklamową w BBC - według badań telewizji - obejrzało 9,6 mln wpływowych Europejczyków.
W stolicy Wielkopolski warszawskie wzorce starał się przeszczepić założyciel fundacji Alex Kloszewski.
- Musimy się zastanowić, co w Poznaniu jest godne uwagi - uważa Kloszewski. - Na pewno bardzo ważną rolę odgrywają Międzynarodowe Targi Poznańskie, w których uczestniczy wielu wystawców z różnych zakątków świata.
Do tego należy dołączyć kalendarz stałych imprez wpisanych w życie miasta. Sądzę, że pod koniec września uda się załatwić wszystkie formalności i fundacja będzie mogła rozpocząć działalność. Nie ukrywam, że wiele zależy od zainteresowania i zaangażowania przyszłych członków. Ważne, by poznańscy hotelarze, restauratorzy, przedstawiciele firm turystycznych wiedzieli w tych działaniach szansę dla siebie.
Na pomysł zjednoczenia sił poznańskich hotelarzy, restauratorów i przedstawicieli branży turystycznej wpadła Iva Trifonov, dyrektor poznańskiego hotelu Sheratorn, która była w zarządzie Warsaw Destination Alliance.
Do założenia podobnej fundacji przymierza się Gdańsk. Półtora roku temu powstała Łódź Destination Alliance. wn
Dodaj komentarz