Hotele wypromują Poznań

Poznańscy hotelarze, restauratorzy i organizacje turystyczne zamierzają powołać fundację, która będzie promować miasto na własny koszt. Chęć przystąpienia do niej zgłosiło już ponad 30 firm i instytucji. Wzorem dla nowotworzonej organizacji jest Fundacja Warsaw Destination Alliance, która odnosi już sukcesy.

Dzięki jej działaniom materiały promocyjne stolicy ukazały się na stronie internetowej CNN, a kampanię reklamową w BBC - według badań telewizji - obejrzało 9,6 mln wpływowych Europejczyków.
W stolicy Wielkopolski warszawskie wzorce starał się przeszczepić założyciel fundacji Alex Kloszewski.
- Musimy się zastanowić, co w Poznaniu jest godne uwagi - uważa Kloszewski. - Na pewno bardzo ważną rolę odgrywają Międzynarodowe Targi Poznańskie, w których uczestniczy wielu wystawców z różnych zakątków świata.

Do tego należy dołączyć kalendarz stałych imprez wpisanych w życie miasta. Sądzę, że pod koniec września uda się załatwić wszystkie formalności i fundacja będzie mogła rozpocząć działalność. Nie ukrywam, że wiele zależy od zainteresowania i zaangażowania przyszłych członków. Ważne, by poznańscy hotelarze, restauratorzy, przedstawiciele firm turystycznych wiedzieli w tych działaniach szansę dla siebie.
Na pomysł zjednoczenia sił poznańskich hotelarzy, restauratorów i przedstawicieli branży turystycznej wpadła Iva Trifonov, dyrektor poznańskiego hotelu Sheratorn, która była w zarządzie Warsaw Destination Alliance.
Do założenia podobnej fundacji przymierza się Gdańsk. Półtora roku temu powstała Łódź Destination Alliance. wn






Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *