Z kategorią w szyldzie

Na początku lipca 2007 roku w Polsce było niemal 2170 skategoryzowanych obiektów noclegowych, czyli takich, które jako elementu nazwy mogą używać nazw rodzajowych zastrzeżonych w ustawie o usługach turystycznych z sierpnia 1997 roku takich jak: hotel, motel, pensjonat, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, czy kemping.

Biorąc jednak pod uwagę, że kategoryzacja obiektów noclegowych w Polsce jest nieobowiązkowa doliczyć się można łącznie ponad 6,7 tys. obiektów świadczących usługi zbiorowego zakwaterowania. Dochodzi do nich kilkanaście tysięcy miejsc świadczących usługi noclegowe, takich jak kwatery, gospodarstwa agroturystyczne, czy wynajem apartamentów. Zatem można sądzić, że istnieje około 20 tys. nazw własnych określających każdy z tych obiektów. Nic bardziej mylnego.

Mimo że nazwa wyróżnia obiekt spośród innych, nadaje indywidualny charakter, określa przeznaczenie i miejsce jego lokalizacji, a czasem pomaga również w odnalezieniu go na mapie, to wi [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *