Autor: Sylwia Gałązka
Marzeniem każdego hotelarza jest sprawienie,
że gość będzie się czuł w gościnie dobrze,
że zachęcony nie tylko lokalizacją, wyśmienitą
obsługą, rozkoszami podniebienia, wygodnym
łóżkiem, ale i architekturą, wystrojem wnętrza,
klimatem oraz nastrojem obiektu, poczuje jego magię i... będzie powracał
Hoteli, w których właściciele szczególnie dbają o to, by wnętrza oprócz tego, że są czyste i odpowiadają określonym standardom, miały swój niepowtarzalny, artystyczny klimat, jest dużo na całym świecie. Jednak nie w Polsce. Szkoda, bo "artystyczny" hotel może być sposobem na stworzenie kultowego miejsca przy pomocy wcale niedużych nakładów finansowych. Tym bardziej, że są goście, którym zależy na spędzeniu czasu w miejscu innym, niż wszystkie, godnym zapamiętania i polecenia znajomym. Taką rolę może spełniać niekoniecznie wielki, luksusowy hotel lub obiekt położony w wybudowanym nad przepaścią zamku. Trudno tu określić zasadę, bo jedyną jest niepowtarzalność.
"Numer" w stylu design
Niepowtarzalność i magię możemy uzyskać przez ciekawy projekt architektoniczny, zaskakujący pomysłem wystrój wnętrza, niecodzienny dobór mebli, czy organizację ożywiających znane mury wernisaży. Wnętrze hotelu może również współgrać z otaczającą go przyrodą - przykładem jest podolsztyński hotel Galeria 69.
Projektanci i zarazem właściciele obiektu dołożyli starań, by kolorystyka pokoi utrzymana była w tonacji jeziora, nad którym jest położony, a surowiec i wzornictwo mebli nawiązywały do natury. W swoich początkach sztuka była przede wszystkim związana z obrzędami i miejscami magicznymi. Wiele osób marzy o odwiedzeniu takich, jeśli nawet nie magicznych, to pełnych nastroju miejsc. Magicznych, bo innych, przyciągających i pozostających w pamięci, a tym samym zachęcających do powrotu. Takimi miejscami mogą być też hotele.
[...]
Hoteli, w których właściciele szczególnie dbają o to, by wnętrza oprócz tego, że są czyste i odpowiadają określonym standardom, miały swój niepowtarzalny, artystyczny klimat, jest dużo na całym świecie. Jednak nie w Polsce. Szkoda, bo "artystyczny" hotel może być sposobem na stworzenie kultowego miejsca przy pomocy wcale niedużych nakładów finansowych. Tym bardziej, że są goście, którym zależy na spędzeniu czasu w miejscu innym, niż wszystkie, godnym zapamiętania i polecenia znajomym. Taką rolę może spełniać niekoniecznie wielki, luksusowy hotel lub obiekt położony w wybudowanym nad przepaścią zamku. Trudno tu określić zasadę, bo jedyną jest niepowtarzalność.
"Numer" w stylu design
Niepowtarzalność i magię możemy uzyskać przez ciekawy projekt architektoniczny, zaskakujący pomysłem wystrój wnętrza, niecodzienny dobór mebli, czy organizację ożywiających znane mury wernisaży. Wnętrze hotelu może również współgrać z otaczającą go przyrodą - przykładem jest podolsztyński hotel Galeria 69.
Projektanci i zarazem właściciele obiektu dołożyli starań, by kolorystyka pokoi utrzymana była w tonacji jeziora, nad którym jest położony, a surowiec i wzornictwo mebli nawiązywały do natury. W swoich początkach sztuka była przede wszystkim związana z obrzędami i miejscami magicznymi. Wiele osób marzy o odwiedzeniu takich, jeśli nawet nie magicznych, to pełnych nastroju miejsc. Magicznych, bo innych, przyciągających i pozostających w pamięci, a tym samym zachęcających do powrotu. Takimi miejscami mogą być też hotele.
Dzieła do wynajęcia
Wynajmowanie obrazów przez hotele, czy biura jest w wielu krajach zachodniej Europy niemal standardem. W Polsce również powstaj
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz