PUHIT zmienia się w SATORIA Group

Spółka PUHIT, do której należy siedem hoteli, w tym trzy działające pod marką Best Western w Warszawie i Krakowie, zmieniła nazwę na SATORIA Group oraz identyfikację wizualną. Wcześniej stworzyła też firmę Vision Hotel Management, która świadczyć ma usługi operatorskie zewnętrznym hotelom.

SATORIA Group S.A. powstała w wyniku przekształcenia działającej od 2007 roku spółki PUHIT S.A., która z kolei pierwsze dziesięć lat funkcjonowała jako PUHIT Sp. z o.o. – Decyzja o rebrandingu obejmującym całą grupę kapitałową PUHIT S.A. jest naturalnym następstwem dynamicznego rozwoju spółki i podążania za nowoczesnymi trendami – mówi Andrzej Wójcik, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i rozwoju SATORIA Group S.A. Nazwa SATORIA pochodzi od słowa SATORI oznaczającego oświecenie, samo urzeczywistnienie, nawiązuje również do słowa Victoria – zwycięstwo. Portfolio SATORIA Group to łącznie kilkanaście obiektów. Trzy z nich działają obecnie pod marką Best Western – Best Western Hotel Portos i Best Western Hotel Felix w Warszawie oraz Best Western Kraków Old Town. Należą też do niej warszawskie hotele 1-gwiazdkowe Atos i Aramis, krakowskie hotele 3-gwiazdkowe RT Galicya i RT Regent oraz hostele To-Tu i Służewiec w Warszawie. Ponadto w skład spółki wchodzi Centrum Biurowo-Usługowe Galeria na Kole oraz centrum konferencyjne CKR Promenada nad Zalewem Zegrzyńskim. Wcześniej utworzono też firmę Vision Hotel Management, której zadaniem jest zarządzanie obiektami hotelowymi – własnymi i zewnętrznymi, których właściciele potrzebować będą profesjonalnego operatora hotelowego. Spółka prowadzi w tej sprawie rozmowy z kilkoma obiektami. W przyszłości zarząd SATORIA Group planuje wprowadzić spółkę na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *