94 proc. gości hotelowych chętniej korzystałoby z minibarów
w swoich pokojach, gdyby ceny nie były tak wysokie. Aż 33 proc. gości mówi, że nigdy nawet nie dotyka minibarów. Opłaty za korzystanie z nich są też przyczyną wielu scysji przy regulowaniu rachunku - przyznaje się do nich jedna czwarta badanych. Wyniki badania, którym objęto 1600 osób na całym świecie opublikował TripAdvisor LLC. Zdaniem autorów raportu, częstym powodem konfliktu z obsługą hotelu są umieszczane w minibarach czujniki ruchu i wagi, które sprawiają, że goście niekiedy są obciążani niesłusznie. Badania wykazały też, że niektórzy goście, aby uniknąć przepłacania,
sami próbują uzupełniać zasoby minibaru do stanu początkowego
(robi tak co piąty podróżny),
przy czym częściej do takich praktyk przyznają się mężczyźni.
Artykuły z minibarów są dwa-trzy razy droższe niż w sklepie. Zdaniem Michele Perry, dyrektora ds. komunikacji
w TripAdvisor LLC, obniżenie cen
i uważniejsze sprawdzanie wystawianych rachunków zwiększyłyby akceptację tej usługi wśród gości hoteli.
w swoich pokojach, gdyby ceny nie były tak wysokie. Aż 33 proc. gości mówi, że nigdy nawet nie dotyka minibarów. Opłaty za korzystanie z nich są też przyczyną wielu scysji przy regulowaniu rachunku - przyznaje się do nich jedna czwarta badanych. Wyniki badania, którym objęto 1600 osób na całym świecie opublikował TripAdvisor LLC. Zdaniem autorów raportu, częstym powodem konfliktu z obsługą hotelu są umieszczane w minibarach czujniki ruchu i wagi, które sprawiają, że goście niekiedy są obciążani niesłusznie. Badania wykazały też, że niektórzy goście, aby uniknąć przepłacania,
sami próbują uzupełniać zasoby minibaru do stanu początkowego
(robi tak co piąty podróżny),
przy czym częściej do takich praktyk przyznają się mężczyźni.
Artykuły z minibarów są dwa-trzy razy droższe niż w sklepie. Zdaniem Michele Perry, dyrektora ds. komunikacji
w TripAdvisor LLC, obniżenie cen
i uważniejsze sprawdzanie wystawianych rachunków zwiększyłyby akceptację tej usługi wśród gości hoteli.
Dodaj komentarz