Autor: Andrzej Szafrański
W Polsce działają obecnie trzy organizacje, mające ambicje reprezentowania środowiska, czy raczej branży hotelarskiej na szczeblu centralnym. Wymieniając w kolejności rozpoczynania działalności. Są to: Polskie Zrzeszenie Hoteli, Polska Izba Hotelarska i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
Wmarcowym i kwietniowym numerach "Hotelarza" z tego roku opublikowaliśmy rozmowy z osobami, stojącymi na czele organizacji grupujących hotelarzy, próbując przez pryzmat oceny i rozwiązywania przez nie problemów, przed jakimi stają na co dzień polscy hotelarze ocenić ich zaangażowanie, skuteczność, użyteczność, a więc być może i... rację bytu.
Czy funkcjonowanie kilku podmiotów o podobnych nazwach, mających w gruncie rzeczy ten sam cel, czyli działanie na rzecz rozwoju rynku hotelarskiego w Polsce, ma sens? Czym te organizacje się różnią, jaki mają status? Nie ukrywam, że chcieliśmy tymi wywiadami zainicjować dyskusję o roli, znaczeniu i miejscu tych organizacji w życiu branży. I co? Gdyby je oceniać reakcją Czytelników, to jest... niemal żadna.
Pewnie to zbyt mocne słowo, ale większość publikowanych na łamach "Hotelarza" artykułów spotyka się z reakcją Czytelników. Zapraszają, potępiają, nie zgadzają się, uzupełniają, a czasem... chwalą, ale dzwonią, mailują, a nawet zasyłają listy. Nie elektroniczne, ale ze znaczkiem.
Niejako korzystając z okazji, w tym miejscu pragnę przeprosić wszystkich, którzy nie doczekali się odpowiedzi z naszej strony. Problemów, a więc i "tematów" sporo, sporo wydarzeń, których "sprawcami" jesteście Wy Hotelarze, i Wy pracujący dla branży noclegowej producenci, dostawcy, projektanci, szkoleniowcy.
Niemało i wydarzeń inicjowanych lub współorganziowanych przez nas. A reakcja mała. I nie bardzo wiemy, kiedy nam przebiega [...]
Wmarcowym i kwietniowym numerach "Hotelarza" z tego roku opublikowaliśmy rozmowy z osobami, stojącymi na czele organizacji grupujących hotelarzy, próbując przez pryzmat oceny i rozwiązywania przez nie problemów, przed jakimi stają na co dzień polscy hotelarze ocenić ich zaangażowanie, skuteczność, użyteczność, a więc być może i... rację bytu.
Czy funkcjonowanie kilku podmiotów o podobnych nazwach, mających w gruncie rzeczy ten sam cel, czyli działanie na rzecz rozwoju rynku hotelarskiego w Polsce, ma sens? Czym te organizacje się różnią, jaki mają status? Nie ukrywam, że chcieliśmy tymi wywiadami zainicjować dyskusję o roli, znaczeniu i miejscu tych organizacji w życiu branży. I co? Gdyby je oceniać reakcją Czytelników, to jest... niemal żadna.
Pewnie to zbyt mocne słowo, ale większość publikowanych na łamach "Hotelarza" artykułów spotyka się z reakcją Czytelników. Zapraszają, potępiają, nie zgadzają się, uzupełniają, a czasem... chwalą, ale dzwonią, mailują, a nawet zasyłają listy. Nie elektroniczne, ale ze znaczkiem.
Niejako korzystając z okazji, w tym miejscu pragnę przeprosić wszystkich, którzy nie doczekali się odpowiedzi z naszej strony. Problemów, a więc i "tematów" sporo, sporo wydarzeń, których "sprawcami" jesteście Wy Hotelarze, i Wy pracujący dla branży noclegowej producenci, dostawcy, projektanci, szkoleniowcy.
Niemało i wydarzeń inicjowanych lub współorganziowanych przez nas. A reakcja mała. I nie bardzo wiemy, kiedy nam przebiega [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz